Reportaż zza kulis serialu AXN promuje Sony Xperia Z3 (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła nowa odsłona kampanii wspierającej wprowadzenie na rynek smartfonów z rodziny Sony Xperia Z3. Akcję, w ramach której Sony nawiązało współpracę ze stacją AXN, przygotowały firmy MediaCom Beyond Advertising, KodID, Walk, Greenmark i MediaCom Warszawa.
Na potrzeby kampanii Sony nawiązało współpracę z AXN, w ramach której za pomocą smartfonów nakręcono reportaż w technologii 4K pt. "Tajemnice Zbrodni" prezentujący wydarzenia na planie serialu "Zbrodnia", którego emisja właśnie ruszyła na antenie stacji.
"Zbrodnia" to pierwsza polska produkcja AXN. Reżyserem serialu jest Greg Zgliński, a w rolach głównych występują m.in. Magdalena Boczarska, Wojciech Zieliński, Radosław Pazura, Joanna Kulig i Dorota Kolak.
Zdjęcia do reportażu "Tajemnice Zbrodni" kręcono w czerwcu i sierpniu 2014 r. Do realizacji filmu użyto wyłącznie smartfonów Sony Xperia, a wszystkie ujęcia powstały w świetle naturalnym.
Kampania wspierająca projekt potrwa do 2 listopada br. Działania obejmą telewizję (15-sekundowa reklama wyprodukowana przez AXN, emisja: TVN, Polsat, niszowe kanały TVN) i digital (30-sekundowe wideo wyprodukowane przez AXN, emisja: Ipla, TVN Player, YouTube). Działania uzupełni sponsoring i lokowanie produktu w samym serialu "Zbrodnia", za których koordynację odpowiada MediaCom Beyond Advertising.
Realizacją reportażu, działaniami PR i social media zajęła się agencja KodID, Walk odpowiada za kreacje digital, a Greenmark - za działania BTL. Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Reportaż zza kulis serialu AXN promuje Sony Xperia Z3 (wideo)