Rituals Cosmetics klientem Big Picture
Agencja Big Picture wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną holenderskiej marki kosmetyków Rituals Cosmetics.
W związku z nową strategią biznesową, przyjętą dla rynku polskiego, zespół marki przy współpracy
z centralą zdecydował o rozpisaniu przetargu na obsługę PR w Polsce.
Wygrała go agencja Big Picture, która odpowiedzialna jest za komunikację przed otwarciem pierwszego sklepu Rituals Cosmetics w Polsce i koordynację tego wydarzenia, influencer marketing, biuro prasowe, media relacje oraz rekomendacje strategiczne związane z komunikacją marki na polskim rynku.
Kluczowym wydarzeniem będzie otwarcie pierwszego stacjonarnego sklepu marki w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Wydarzenie odbędzie się 4 sierpnia. Drugie otwarcie zaplanowane jest na 18 sierpnia w Sadyba Bestmall w Warszawie, a w kolejnych miesiącach sklepy otworzą się także w Trójmieście.
Do obsługi marki Rituals został dedykowany zespół agencji w składzie: Klaudia Lis (senior PR consultant), Aleksandra Kołakowska (PR consultant) oraz Maria Dmitruk (PR executive).
Współpraca między marką Rituals a agencją Big Picture rozpoczęła się formalnie w lipcu. Strony nie zdradzają na jak długo został podpisany kontrakt.
Dołącz do dyskusji: Rituals Cosmetics klientem Big Picture