RMF bezkonkurencyjne
Zmniejszyła się przewaga RMF FM nad drugim Radiem Zet
RMF FM wciąż jest najpopularniejszym radiem wśród ogółu słuchaczy - wynika z najnowszych badań Radio Track SMG/KRC.
Udział w rynku RMF FM w okresie II-IV 2003 r. w porównaniu do I kwartału 2003 wzrósł z 24% do 24,3%. Na drugim utrzymuje się Radio Zet, które pomału odrabia straty do RMF FM. Słuchalność Zetki wzrosła z 17,7% do 18,2%.
Na trzecim miejscu pozostaje Polskie Radio 1 a na czwartym "Trójka".
Udział w rynku -15-75 | ||
|
luty-kwiecień 2003 |
I kw. 2003 |
RMF |
24,3% |
24,0% |
(Źródło: Radio Track SMG) |
Tymczasem w ciągu ostatnich 2 lat RMF FM odnotowało największy wzrost udziału w rynku młodych słuchaczy w dużych miastach Polski.
Udział w rynku | |||
|
II-IV 01 |
II-IV 02 |
II-IV 03 |
RMF |
20,5% |
24,8% |
27,3% |
Zet |
22,1% |
19,8% |
18,9% |
PR 3 |
6,4% |
6,8% |
7,2% |
PR 1 |
2,8% |
2,5% |
2,7% |
Udział w rynku radia RMF FM wśród młodych ludzi, w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, wynosi 27,3 proc. Rozgłośnia, zajmująca drugie miejsce, ma udział o ponad 8 proc. niższy.
RMF FM jest cały czas niekwestionowanym liderem, jeśli chodzi o słuchalność wśród ogółu osób w wieku 20-39 lat. RMF słucha o ponad 8 proc. więcej, niż kolejną w rankingu stację.
Dołącz do dyskusji: RMF bezkonkurencyjne