SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM i Radio ZET tracą słuchaczy, rekord Radia Maryja

RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Badany okres był udany dla Radia Maryja, które zanotowało spory wzrost - na przeciwnym biegunie Radio ZET i Trójka.

Z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (sierpień - październik 2012) wynika, że RMF FM z wynikiem 25,6 proc. jest liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich. W porównaniu do analogicznego okresu w 2011 roku stacja straciła 1,6 punktu procentowego.

Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z 15,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,1 proc.). Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 12,0 proc. (wzrost o 0,9 pkt. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 7,9 proc. (spadek o 0,3 punktu procentowego).

Swoje wyniki poprawiły w tym okresie Radio Maryja (o 0,6 pkt. proc.), Eska Rock (o 0,3 pkt. proc.) oraz RMF Classic (o 0,2 pkt. proc.) a sporo straciło Dwójka (w dół o 0,20 pkt. proc.).

>>> Magda Jethon: Trójka jest w pełni obiektywna i pluralistyczna

Udział w czasie słuchania% sierpień - październik 2012 sierpień - październik 2011 sierpień - październik 2010 sierpień - październik 2009 sierpień - październik 2008 sierpień - październik 2007
RMF FM 25,60% 27,20% 27,50% 24,90% 22,20% 22,30%
Radio ZET 15,20% 16,10% 15,90% 16,10% 18,60% 18,70%
Jedynka 12,00% 11,10% 12,40% 12,50% 12,70% 13,90%
Trójka 7,90% 8,20% 7,30% 6,80% 6,40% 5,80%
Radio Maryja 2,70% 2,10% 1,70% 1,70% 1,90% 2,00%
ESKA ROCK 1,70% 1,40% 1,40% 1,10% 0,60% 0,20%
Radio TOK FM 1,10% 1,20% 1,40% 1,00% 1,20% 1,00%
RMF Classic 0,80% 0,60% 0,60% 0,50% 0,30% -%
Dwójka  0,50% 0,70% 0,70% 0,70% 0,70% 0,60%
CHILLI ZET 0,50% 0,50% 0,40% 0,40% -% -%
Czwórka 0,50% 0,40% 0,20% 0,20% 0,30% 0,30%
Radio PiN 0,20% 0,10% 0,20% 0,20% -% -%


>>> Aktualizowano badanie Radio Track
  
Dane o rynku radiowym za ostatni rok.

  sierpień 2011 : październik 2011 listopad 2011 : styczeń
2012
luty 2012 : kwiecień
2012
maj 2012 : lipiec
2012
sierpień 2012: październik 2012
RMF FM 27,2% 25,4% 24,0% 24,8% 25,6%
Radio ZET 16,1% 15,3% 15,3% 15,6% 15,2%
Jedynka 11,1% 12,3% 11,8% 11,8% 12,0%
Trójka 8,2% 8,0% 8,6% 8,6% 7,9%
Radio Maryja 2,1% 2,2% 3,0% 2,3% 2,7%
ESKA ROCK 1,4% 1,7% 1,7% 1,8% 1,7%
Radio TOK FM 1,2% 1,5% 1,4% 1,2% 1,1%
RMF Classic 0,6% 0,7% 0,9% 0,9% 0,8%
Dwójka 0,7% 0,7% 0,7% 0,5% 0,5%
Czwórka 0,4% 0,5% 0,4% 0,5% 0,5%
CHILLI ZET 0,5% 0,5% 0,4% 0,6% 0,5%
Radio PiN 0,1% 0,2% 0,1% 0,2% 0,2%

Dołącz do dyskusji: RMF FM i Radio ZET tracą słuchaczy, rekord Radia Maryja

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pyrA
cieszy wzrost słuchalności Radia Maryja, a spadki tych skomercjalizowanych, robiących wodę z mózgu radyjek. Polacy otwierają oczy i uszy!
0 0
odpowiedź
User
ekspert
ciekawe dane
0 0
odpowiedź
User
immoderate
Wzrost słuchalności RM jest bardzo smutny i przykry. To niestety nienajlepiej świadczy o poziomie tej cześci społeczeństwa. Media Pana Rydzyka już dawno przestały mieć charakter religijny na korzyść charakteru politycznego i to w najgorszym z możliwych wydaniu. Pomijając przekonania polityczne, wyznanie nigdy nie powinno być związane z polityką i kwestią patriotyzmu co w moim przekonaniu jest wystarczającym powodem aby cofnąć koncesję tym mediom.
0 0
odpowiedź