RMF FM nowym liderem w Łodzi - Trójka, Jedynka i TOK FM ostro do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2013 roku do maja 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
Na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowało RMF FM (pomimo spadku udziału z 15,2 proc. do 14,0 proc.). Z kolei na drugą lokatę spadło Radio ZET (z 15,3 proc. do 13,0 proc.).
Ostatnią pozycję podium zajęła Trójka (wzrost z 9,8 proc. do 11,9 proc.). Natomiast czwarta lokata należała do Jedynki (z 9,0 proc. do 11,4 proc.).
Łódź |
Wszyscy 15-75 |
|||
czerwiec 2012 : listopad 2012 |
grudzień 2012 : maj 2013 |
czerwiec 2013 : listopad 2013 |
grudzień 2013 : maj 2014 |
|
Radio RMF FM |
14,1% |
15,2% |
14,0% |
14,0% |
Radio ZET |
13,4% |
15,3% |
12,2% |
13,0% |
Trójka |
10,0% |
9,8% |
10,2% |
11,9% |
Jedynka |
10,5% |
9,0% |
9,9% |
11,4% |
Radio ESKA (Łódź) |
9,8% |
8,2% |
8,0% |
10,8% |
Radio Złote Przeboje 101,3 FM (Pabianice) |
7,9% |
8,6% |
7,2% |
7,2% |
Radio TOK FM |
3,8% |
2,6% |
4,0% |
4,3% |
Radio Parada (Łódź) |
3,7% |
6,3% |
3,8% |
3,4% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock |
4,8% |
6,0% |
5,5% |
3,2% |
Radio Wawa (Łódź) |
3,9% |
4,8% |
3,4% |
3,0% |
Radio ZET CHILLI |
2,5% |
1,7% |
1,9% |
2,7% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 |
2,6% |
1,6% |
1,8% |
2,5% |
Polskie Radio Łódź |
3,2% |
2,5% |
2,9% |
2,2% |
Radio Plus Łódź |
0,6% |
1,4% |
9,4% |
2,1% |
Radio ZET Gold (Łódź) / do 2013-06 Radio Planeta (Łódź) |
2,5% |
1,8% |
1,3% |
2,0% |
Radio Eska Rock (Warszawa) / do 2013-11 Radio VOX FM (Warszawa) |
0,0% |
0,0% |
0,1% |
1,5% |
Radio Maryja |
2,7% |
1,8% |
1,7% |
1,4% |
Dwójka |
0,6% |
0,8% |
0,7% |
1,0% |
Czwórka |
0,9% |
0,4% |
0,5% |
0,5% |
Radio PiN |
0,4% |
0,3% |
0,2% |
0,4% |
Radio Niepokalanów |
0,6% |
0,8% |
0,1% |
0,3% |
Studenckie Radio Żak (Łódź) |
0,2% |
0,2% |
0,4% |
0,3% |
Radio RMF MAXXX (Kielce) |
0,0% |
0,2% |
0,3% |
0,1% |
N= |
1 809 |
2 052 |
2 083 |
2 093 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: RMF FM nowym liderem w Łodzi - Trójka, Jedynka i TOK FM ostro do góry
W przypadku TOK FM było 2,6%, a jest 4,3% - czyli ostro do góry:)