RMF FM, Radio ZET i Eska to najchętniej słuchane radia w godzinach wieczornych
W I kwartale 2014 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat w godzinach wieczornych (19.00 - 21.59) zajęło RMF FM, a na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET oraz Eska - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Pozycję lidera wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach wieczornych (19.00 - 21.59) zajmuje RMF FM, której udział w I kwartale 2014 roku wyniósł 20,9 proc. (po spadku względem I kwartału 2013 roku o 2,9 pkt. proc.) - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie drugie miejsce zajęło Radio ZET (wzrost z 11,8 proc. do 13,0 proc. udziału). Z kolei ostatnia pozycja podium należała do Eski (spadek z 13,2 proc. do 10,6 proc. udziału).
>>> RMF FM z najsłabszym wynikiem od lat, Radio ZET mocno do góry (dane za I kwartał)
19:00 - 21:59 / Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 15-75 |
||||
styczeń 2013 : marzec 2013 |
kwiecień 2013 : czerwiec 2013 |
lipiec 2013 : wrzesień 2013 |
październik 2013 : grudzień 2013 |
styczeń 2014 : marzec 2014 |
|
Radio RMF FM |
23,8% |
23,0% |
22,6% |
21,0% |
20,9% |
Radio ZET |
11,8% |
13,3% |
13,1% |
12,8% |
13,0% |
Grupa ESKA |
13,2% |
10,7% |
9,8% |
10,0% |
10,6% |
Trójka |
8,5% |
8,4% |
7,8% |
8,3% |
8,5% |
Jedynka |
6,8% |
7,6% |
7,7% |
7,7% |
7,3% |
Radio Maryja |
5,3% |
5,2% |
3,3% |
4,9% |
4,3% |
Grupa RMF MAXXX |
4,1% |
4,7% |
3,7% |
4,3% |
4,2% |
Grupa Złote Przeboje |
3,6% |
2,4% |
3,6% |
3,5% |
3,1% |
Radio VOX |
2,3% |
2,6% |
1,9% |
2,2% |
2,6% |
Grupa Plus |
0,9% |
2,5% |
5,5% |
5,4% |
2,2% |
Grupa RMF Classic |
1,2% |
1,5% |
1,1% |
1,5% |
1,7% |
Czwórka |
0,7% |
1,1% |
0,8% |
0,5% |
1,5% |
Grupa WAWA |
0,6% |
1,2% |
1,1% |
1,0% |
1,5% |
Grupa Zet Gold |
1,2% |
1,1% |
1,2% |
1,4% |
1,2% |
Radio TOK FM |
1,1% |
0,8% |
0,8% |
1,0% |
1,2% |
Dwójka |
0,8% |
0,8% |
0,6% |
0,8% |
0,9% |
Grupa Zet Chili |
0,9% |
0,5% |
0,6% |
0,7% |
0,8% |
Antyradio |
0,9% |
0,6% |
0,6% |
0,7% |
0,7% |
Grupa Rock Radio |
0,2% |
0,4% |
0,2% |
0,4% |
0,5% |
N= |
21 053 |
21 035 |
21 037 |
21 035 |
21 058 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: RMF FM, Radio ZET i Eska to najchętniej słuchane radia w godzinach wieczornych