SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF najchętniej słuchaną stacją 2005 roku

W ubiegłym roku RMF FM i Radio Zet, dwie największe stacje radiowe, zanotowały spory spadek udziałów w rynku radiowym.

Liderem rynku radiowego w 2005 roku było radio RMF FM. Jednak jak wynika z najnowszych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company w ubiegłym roku  RMF FM i Radio Zet, dwie największe stacje radiowe w Polsce, zanotowały spory spadek udziału w rynku radiowym.

RMF FM straciło 1,8 proc. udziału w rynku a Radio Zet aż 2,3 proc..

Spadek słuchalności zanotowała również radiowa "Jedynka".

Z czterech największych ogólnopolskich stacji  tylko "Trójka" poprawiła swoje wyniki.

 

Słuchalność stacji ogólnopolskich


2005

2004


Udział w rynku

Zasięg dzienny

Udział w rynku

Zasięg dzienny

RMF FM

22,0%

27,0%

23,8%

29,0%

Radio Zet

18,6%

23,3%

20,9%

26,2%

PR 1

14,6%

15,7%

15,6%

17,2%

PR 3

5,8%

6,8%

5,5%

6,7%

Radio Maryja

2,5%

3,9%

2,4%

b.d

PR 2

0,6%

1,1%

0,6%

b.d

Bis PR

0,4%

0,7%

0,3%

b.d

Wśród grup radiowych zdecydowaniem liderem jest spółka Time (Eska, Eska Rock i Vox FM), która coraz sprawniej odbiera słuchaczy rozgłośniom ogólnopolskim.

 

Słuchalność stacji ponadregionalnych w roku 2005


Udział w rynku (%)

Zasięg dzienny

Radio Wawa

1,0%

1,4%

Radiostacja

0,8%

1,4%

Radio TOK FM

0,5%

0,8%

Grupy radiowe

Grupa TIME [35]

7,8%

10,1%

Audytorium [17]

5,5%

7,9%

Grupa AGORA [27]

4,4%

5,8%

Grupa AD.POINT [11]

1,6%

2,3%

Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, rok 2005, próba: 92 083

Dołącz do dyskusji: RMF najchętniej słuchaną stacją 2005 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl