SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robert Lewandowski twarzą kampanii Coca-Cola Zero Cukru

Ruszyła kampania nowego smaku Coca-Cola Zero Cukru, promowana przez Roberta Lewandowskiego. Koncept kreatywny przygotowała agencja McCann Worldgroup.

W kampanii promującej nowy smak Coca-Coli obok Roberta Lewandowskiego występują kibice.

Działania promocyjne trwają od początku sierpnia, a ich główną częścią jest spot telewizyjny. Oprócz tego marka prowadzi działania w digitalu - na platformach Ipla, TVPlayer, YouTube, Filmweb oraz Spotify, social mediach  - na Facebooku i Instagramie oraz przestrzeni miejskiej. Spot będzie wyświetlany również w kinach.

Kampanię wspierać będą również dotychczasowi ambasadorzy marki Coca-Cola, m.in. Maffashion, Martin Stankiewicz, Rezi, Blowek oraz Rafał Masny.

Za koncepcję kreatywną i działania ATL kampanii odpowiada agencja McCann Worldgroup, za działania reklamowe Agencja Reklamowa Fortis BTL, a za digital i social media - LiquidThread. Obsługę PR powierzono agencji Hill + Knowlton Strategies, a planowanie i zakup mediów domowi mediowemu Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski twarzą kampanii Coca-Cola Zero Cukru

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
Wstydz sie Robert jestes taki hytry na pieniadze reklamujesz taki niezdrowy napoj ,przyczyniasz sie do chorob co na to twoja zona opetana zdrowym stylem zycia
0 0
odpowiedź
User
392
Kasa się liczy, a nie zasady.
0 0
odpowiedź
User
arturo
Robercie nie przejmuj sie komentarzami oni tylko krytykuja z zazdrosci swietnia reklama super pozdrawiam
0 0
odpowiedź