Robert Niczewski - partnerem zarządzającym Liberty Group
Robert Niczewski , zrezygnował od maja br. z dalszej współpracy z giełdowym producentem napojów HOOP SA, obejmując funkcję partnera zarządzającego agencji PR - Liberty Group
R.Niczewski rozpoczął współpracę z HOOP SA w 2002 roku i był odpowiedzialny za działania PR oraz Investor Relations podczas oferty publicznej spółki w 2003 roku. Podczas 3-letniej współpracy zajmował się działaniami wizerunkowymi HOOP SA na poziomie korporacyjnym oraz produktowym (Arctic, Hoop Cola). R.Niczewski jednocześnie pełnił funkcję rzecznika prasowego HOOP S.A. odpowiedzialnego za kontakty z przedstawicielami mediów międzynarodowych. Był jednym ze współautorów realizacji projektu kampanii wizerunkowej Arctic prowadzonej z udziałem Cindy Crawford w 2003 i 2004 roku.
Obejmując stanowisko partnera zarządzającego Liberty Group od czerwca br., Niczewski będzie odpowiedzialny za dlaszy rozwój agencji PR - Liberty Group i poszerzenie bazy klientów oraz rozszerzenie współpracy z partnerami zagranicznymi.
Do końca czerwca br. Niczewski ma podpisać umowę ramową o reprezentowaniu jednej z najlepszych firm typu Crisis Management w Europie - brytyjskiej Regester & Larkin. To będzie wstęp do większego zaangażowania się w rynek specjalistycznych szkoleń PR dla naszych klientów. Już obecnie firma prowadzi dwa projekty z zakresu zarządzania ryzykiem dla naszych zagranicznych klientów. Liberty Group pozyskała w ostatnich dniach nowych klientów: amerykański fundusz finansowy oraz amerykańskiego inwestora rynku nieruchomości - czytamy w komunikacie prasowym.
Pozyskanie nowych klientów nie oznacza jednak rozbudowy struktur firmy, która pozycjonuje się jako boutique konsultingowy PR. Liberty Group działa na rynku od 2002 roku i zatrudnia 5 konsultantów pracując dla takich firm jak: Finlandia Polska, Germanos, Jelfa SA, Check Point Software Technologies, Philips Morris Polska.
- ''Działamy jako konsultanci zajmując się bardzo wąskim wycinkiem rynku PR: Corporate & Public Affairs oraz Crisis Management. Od roku zauważalny jest wyraźny wzrost rynku w zakresie szkoleń kryzysowego PR i chcemy wykorzystać potencjał jaki daje nam współpraca z najlepszymi w tej branży w Europie. Rozmowy jakie prowadziliśmy z firmami zajmującymi się tą specjalizacją trwały ponad 4 miesiące i ostatecznie doprowadziły do zawarcia porozumienia z brytyjską firmą Regester & Larkin, która jest niekwestionowanym liderem na rynku europejskim '' - podsumowuje R.Niczewski.
Oprócz swoich podstawowych działań Liberty Group ma na koncie klika sukcesów, takich jak kampania wizerunkowa realizowana dla Finlandia Vodka z udziałem Andrzeja Mleczko. Projekt został uznany przez brytyjski PR WEEK za jeden z najlepszych projektów PR realizowanych w Polsce w 2004 roku. Jednocześnie agencja uznana została za jedną z czołowych (2 miejsce) firm zajmujących się zarządzaniem sytuacjami kryzysowymi w rankingu miesięcznika Home & Market (czerwiec 2004 r.)
Dołącz do dyskusji: Robert Niczewski - partnerem zarządzającym Liberty Group