Różowy serwis i konkurs promują Martini Rosato
Ruszył serwis internetowy i konkurs promujące wermut Martini Rosato. Witryna i akcja są utrzymane w różowej stylistyce.
Uruchomiony właśnie serwis internetowy Martini Rosato, nowego wermutu w portfolio Martini, jest utrzymany w cukierkowych kolorach różu, co ma symbolizować czystą radość życia. Na stronie znajdują się informacje o wszystkich produktach tej marki oraz opis jej historii. Witrynę przygotowała firma XRS Nowe Media we współpracy Ars Thanea.
W serwisie – dostępnym pod adresem www.rosato.pl dla pełnoletnich użytkowników – ruszył konkurs „La vie en Rosato” na najlepszą fotografię lub grafikę przedstawiającą świat widziany przez różowe okulary. Nagrodami są urządzenia i dodatki firmowane przez największe domy mody, takie jak Prada, Gucci, czy Dolce&Gabbana. Wszystkie prace będzie można oglądać i oceniać na stronie.
Dołącz do dyskusji: Różowy serwis i konkurs promują Martini Rosato