Ruszyła kampania depilatora Rowenta Fresh Extreme (wideo)
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa depilatora RowentaFresh Extreme Total 3w1. W najbliższym czasie akcja obejmie teżtelewizję, prasę i salony fryzjerskie.
Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek trzy modele depilatoraRowenta Fresh Extreme Total 3w1 obrazowo podkreśla, że ma onergonomiczny kształt i eleganckie wzornictwo nawiązujące stylistykądo biżuterii oraz redukuje ból dzięki systemowi wzmocnionegonadmuchu zimnego powietrza. Akcja jest skierowana do wymagającychkobiet prowadzących aktywny i zdrowy tryb życia.
Kampania od początku maja jest prowadzona w internecie,obejmując serwis zawierając prezentację produktu i opinie ekspertówna jego temat, reklamy na innych stronach oraz pozycjonowanie wwyszukiwarkach. W najbliższym czasie działania rozpoczną się wtelewizji (20-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich ikobiecych), prasie (kobiece magazyny lifestylowe) oraz 400 salonachfryzjerskich (sieć nośników Look.tv).
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowałyagencja Publicis (telewizja i prasa) oraz portal Gazeta.pl(internet), natomiast media zaplanował i kupił dom mediowyMindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania depilatora Rowenta Fresh Extreme (wideo)