Ruszyła kampania "Gość Niedzielny. Co tydzień nowy"
Z początkiem kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa "Gościa Niedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej). Główne hasło akcji brzmi - "Gość Niedzielny. Co tydzień nowy".
Celem kampanii jest - jak informuje wydawca - poinformowanie o nowoczesnym obliczu pisma, na składa się m.in. cykl rozmów z wybitnymi postaciami Kościoła, polityki czy nauki. Twarzą akcji jest redaktor "Gościa Niedzielnego" Jacek Dziedzina, przeprowadzający na łamach tygodnika te wywiady.
Kampania jest realizowana w radiu (Trójka, rozgłośnie regionalne), internecie (Wirtualna Polska, największe portale katolickie) oraz z wykorzystaniem outdooru w Warszawie i Katowicach. Potrwa do końca kwietnia.
Kreację przygotowała Grupa eM Media, a media zakupił dział promocji "Gościa Niedzielnego".
Średnia sprzedaż ogółem tygodnika w 2008 roku wyniosła 130 500 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania "Gość Niedzielny. Co tydzień nowy"