Ruszyła kampania przeciwko marketingowemu bul****towi
Agencja Ancymony w najnowszej kampanii ogłasza erę kliencko-agencyjnych dream-teamów i narodziny czerwono-żółtego tandemu, na miarę tegorocznego, marvelowskiego hitu kinowego. Działania skierowane są przeciwko marketingowemu bul****towi.
Główną osią kampanii, realizowanej pod hasłem „Brief, please!”, jest seria spotów, w których bohaterami są klient i kreatywny, dyskutujący o typowych problemach i wyzwaniach, z jakimi mierzy się branża, tworząc strategie komunikacyjne. Przerysowana gra aktorska, sarkazm, łamanie czwartej ściany i zabawa kiczem – to wszystko sprawia, że „antybohaterowie” odzierają środowisko reklamowo-marketingowe z niepotrzebnego patosu, by dotrzeć do tego, co najważniejsze: efektywności sprzedażowej. Agencja chce trafić z działaniami kampanijnymi do odważnych marketerów, oczekujących partnerskiej współpracy z wyspecjalizowanymi zespołami.
Ancymony angażują swoich managerów do kampanii
- Tworzymy reklamy w ciekawych czasach: to era kreatywnych marketingowców i marketingowych kreatywnych. Granice między tymi dwoma, niegdyś znacząco różnymi światami, stopniowo się zacierają. Wierzymy, że doskonale zgrane tandemy kliencko-agencyjne to klucz do świetnych kampanii i rekordowych wyników sprzedażowych. Ale do zbudowania silnych sojuszy potrzebne są szacunek i zaufanie, a one są zawsze oparte na prawdzie. I tej prawdy szukam w briefach i rozmowach z klientami - komentuje Stella Gonet, creative & strategy executive director w agencji Ancymony.
W kreację i produkcję spotów i materiałów promocyjnych zaangażowane były wszystkie business unity agencji. Głównych ról nie odegrali profesjonalni aktorzy, ale managerowie z Ancymony: Wojciech Papuziński (associate creative director & business unit manager) i Bartosz Broda (business unit manager). Elementem uzupełniającym jest również dedykowana landing page z ankietą prospektingową w duchu kampanii.
- Walcząc o serca i portfele współczesnych klientów, nie warto prowadzić równolegle wojenek domowych: z innymi agencjami, czy jeszcze gorzej: z własnym klientem. Postanowiliśmy odpowiedzieć sobie na pytanie: jaki jest wspólny wróg klienta i agencji? I to pozwoliło na stworzenie listy wyzwań rynkowych i mini-spotów na ich temat: coraz bardziej wymagający klienci, rosnące koszty mediów, paradoks wyboru, szum informacyjny, ślepota banerowa i wiele innych. Najpierw rozprawimy się z lukrowaniem briefów, a potem pokażemy, jak zwyciężać na rynku ramię w ramię z nami. Efektownie, ale przede wszystkim efektywnie - tłumaczy Stella Gonet.
Kampania jest w całości realizowana przez Ancymony. Odbywać się będzie w kanałach digital (You Tube, Meta, Linkedin) i potrwa dwa miesiące.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada Stella Gonet.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania przeciwko marketingowemu bul****towi