Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards Europe
Otwarto etap zgłaszania prac do tegorocznej edycji konkursu reklamowego Effie Awards Europe. Wprowadzono w nim nową kategorię dotyczącą sztucznej inteligencji (AI).
Konkurs trwa od 5 czerwca do 13 września, a pierwszy termin składania prac upływa 31 lipca. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni i uczczeni podczas gali Effie w Brukseli 11 grudnia.
W tym roku Effie Europe dostosowało program tak, aby konkurs ten lepiej reprezentował stale zmieniający się sektor reklamowy. Kategorie zostały zaktualizowane, aby odzwierciedlić nowe możliwości i wyzwania w branży, w tym wprowadzenie kategorii sztucznej inteligencji (AI). Dodatkowo kategoria Best of Europe Positive Change została podzielona na Brand i Non-profit.
Agencje mogą zgłaszać swoje prace w trzech sekcjach: Multi-market - w przypadku kampanii prowadzonych w dwóch lub więcej krajach europejskich; Positive Change - w przypadku kampanii prowadzonych w jednym kraju i promujących “większe dobro” oraz Best of Europe - w przypadku kampanii, które zdobyły Złote lub Grand Effie w krajowym konkursie Effie w 2023 r. Zespoły agencyjne mogą wziąć udział w tej sekcji, jeśli w ich krajach nie istnieje ogólnokrajowy program Effie.
Zgłoszone prace będą oceniane w 2 turach: we wrześniu i październiku. Współprzewodniczącymi tegorocznej edycji Effie Awards Europe będą Harrison Steinhart, dyrektor ds. strategii globalnej w DDB Paris oraz Iva Bennefeld-Stepanic, wiceprezes ds. marketingu na Europę Środkową w Mondelez.
Nagrody Effie Awards Europe organizowane są przez Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (EACA) we współpracy z Google, Kantar i ACT Responsible.
Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards Europe