Ryszard Solski odchodzi z Sigmy
Ryszard Solski, dyrektor generalny agencji Sigma i jeden z najbardziej doświadczonych specjalistów PR w Polsce, odchodzi z firmy po 15 latach pracy. "Formuła mojego funkcjonowania w Sigmie wyczerpała się" - argumentuje.
Ryszard Solski pracę w agencji Sigma zaczął na początku 1993 roku, a rok później został jej dyrektorem generalnym, budując prawie od podstaw zespół konsultantów PR, który liczy dzisiaj ok. 40 osób. Pod kierownictwem Solskiego agencja zajęła czołowe miejsce w branży, kierując obsługą PR takich firm jak Procter & Gamble, Microsoft, Sony czy Lufthansa i zdobywając wiele liczących się nagród polskich i międzynarodowych. W ostatnich dwóch latach zysk netto Sigmy wzrósł trzykrotnie.
Jednak Ryszard Solski postanowił zrezygnować z dalszej pracy w agencji, co uzasadnia w następujący sposób: "W moim odczuciu dotychczasowa formuła mojego funkcjonowania w firmie już jakiś czas temu się wyczerpała". Przed rokiem powiadomił o zamiarze odejścia właściciela Sigmy, ale na jego prośbę zgodził się pozostać do końca 2007 roku. Jednocześnie złożył rezygnację ze sprawowanej od 3 lat funkcji wiceprzewodniczącego Rady Związku Firm Public Relations
"Opuszczam Sigmę z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku" - zaznacza Solski. "Teraz mogę już podjąć inne wyzwania zawodowe, o których poinformuję w przyszłym miesiącu, gdy okres mojego zatrudnienia w firmie dobiegnie końca" - kończy były już dyrektor generalny agencji Sigma.
Dołącz do dyskusji: Ryszard Solski odchodzi z Sigmy