„Rzeczpospolita” wprowadza nowy cennik reklamowy
23 września br. spółka Gremi Media wprowadza nowy cennik reklamowy dla „Rzeczpospolitej”. Reklamy w głównym grzbiecie dziennika zdrożeją, z kolei na stronach redakcyjnych będzie obniżka cen.
Gremi Media podjęło decyzję o podwyżce średnio o 8 procent cen reklam w przypadku niektórych stron w głównym grzbiecie „Rzeczpospolitej” oraz w sekcjach „Ekonomia & Rynek” oraz „Prawo Co Dnia”. Wydawnictwo tłumaczy podwyżkę faktem, iż dotyczy ona wybranych sekcji gazety, których format i sprofilowanie tematyczne gwarantują wyjątkowy profil czytelnika.
Z kolei ceny reklam na stronach redakcyjnych zostały obniżone o 15 procent. O 5 do 20 procent zmalały ceny reklam całostronicowych. Wprowadzone zostały nowe produkty, m.in. cotygodniowe dodatki tematyczne skierowane do specjalistów, przedsiębiorców, urzędników i menedżerów: „Dobra Firma” i specjalne sekcje w grzbiecie "Ekonomia & Rynek". W cenniku znalazły się także pakiety złożone z reklam w wydaniu drukowanym i internetowym.
- Obecne zmiany zgodne są realizacją strategii sprzedażowej przyjętej kilka miesięcy temu. Wprowadzone do cennika letniego połączenie oferty reklamowej w druku i w internecie zostało bardzo dobrze przyjęte przez naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tego rozwiązania na stałe - podkreśla Witold Trzciński, dyrektor Biura Reklamy i Ogłoszeń Gremi Media.
Ostatnia duża zmiana cen reklam i ogłoszeń w „Rzeczpospolitej” miała miejsce w 2007 roku.
W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” wyniosła 64 505 egz. W porównaniu z tym samym miesiącem ub. r. jest to spadek o 10 405 egz. (dane ZKDP - więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” wprowadza nowy cennik reklamowy