Sanofi-Aventis: swobodny jeździec DNA
"Swobodny jeździec DNA" - pod takim hasłem rusza nowa, prasowakampania reklamowa autorstwa Publicis, przygotowana na zleceniefirmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis.
Celem projektu jest wzmocnienie rozpoznawalności, zarówno wśródlekarzy i pacjentów, marki Sanofi-Aventis i budowa wizerunku firmyjako innowacyjnej, o globalnym zasięgu.
Pierwsza kreacja prasowa, otwierająca kampanię, prezentujepostać profesora Michela Didier, naukowca z Sanofi-Aventis,specjalizującego się w neurologii i psychiatrii. Didier, kierując10-osobową grupą lekarzy, bada przyczyny schorzeń neurologicznych iidentyfikuje geny odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanieorganizmu.
"Zależało nam na pokazaniu odbiorcom, że Sanofi-Aventis to duża,godna zaufania, innowacyjna i odpowiedzialna firma, która budujeprzyszłość medycyny. Aby wzmocnić przekaz postanowilismy zaprosićdo udziału w kampanii Michela Didier, fachowca z laboratoriumSanofi-Aventis w Montpellier, jednego z najnowocześniejszychlaboratoriów farmaceutycznych na świecie" - powiedziała DianaŚwiątek, Account Supervisor Publicis.
Kampania prasowa rozpoczęła się 12 września i potrwa do końcaroku.
Kampanię będzie można zobaczyć na łamach wybranych tygodnikówopinii, miesięczników oraz w prasie branżowej.
Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.
Kampania - Swobodny Jeździec DNA
Klient: Sanofi-Aventis
Przedstawiciel klienta:
Monika Chmielewska - Żehaluk - Kierownik DziałuKomunikacji
Anna Cywińska - Specjalista ds. Komunikacji i PR
Agencja: Publicis
Client Service:
Agnieszka Wichracka - Deputy Managing Director
Diana Świątek - Account Supervisor
Kreacja:
Adam Radziun - Art Director
Marysia Bator - Copywriter
Produkcja TV:
Monika Derda - Art. Buyer
Dom mediowy: ZenithOptimedia
Początek kampanii: 12.09.2008
Dołącz do dyskusji: Sanofi-Aventis: swobodny jeździec DNA