SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sanofi-Aventis: swobodny jeździec DNA

"Swobodny jeździec DNA" - pod takim hasłem rusza nowa, prasowakampania reklamowa autorstwa Publicis, przygotowana na zleceniefirmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis.

Celem projektu jest wzmocnienie rozpoznawalności, zarówno wśródlekarzy i pacjentów, marki Sanofi-Aventis i budowa wizerunku firmyjako innowacyjnej, o globalnym zasięgu.

Pierwsza kreacja prasowa, otwierająca kampanię, prezentujepostać profesora Michela Didier, naukowca z Sanofi-Aventis,specjalizującego się w neurologii i psychiatrii. Didier, kierując10-osobową grupą lekarzy, bada przyczyny schorzeń neurologicznych iidentyfikuje geny odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanieorganizmu.

"Zależało nam na pokazaniu odbiorcom, że Sanofi-Aventis to duża,godna zaufania, innowacyjna i odpowiedzialna firma, która budujeprzyszłość medycyny. Aby wzmocnić przekaz postanowilismy zaprosićdo udziału w kampanii Michela Didier, fachowca z laboratoriumSanofi-Aventis w  Montpellier, jednego z najnowocześniejszychlaboratoriów farmaceutycznych na świecie" - powiedziała DianaŚwiątek, Account Supervisor Publicis.

Kampania prasowa rozpoczęła się 12 września i  potrwa do końcaroku.

Kampanię będzie można zobaczyć na łamach wybranych tygodnikówopinii, miesięczników oraz w prasie branżowej.
Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.


Kampania - Swobodny Jeździec DNA

Klient: Sanofi-Aventis

Przedstawiciel klienta:

Monika Chmielewska - Żehaluk - Kierownik DziałuKomunikacji
Anna Cywińska - Specjalista ds. Komunikacji i PR

Agencja: Publicis

Client Service:
Agnieszka Wichracka - Deputy Managing Director
Diana Świątek - Account Supervisor

Kreacja:
Adam Radziun - Art Director
Marysia Bator - Copywriter

Produkcja TV:
Monika Derda - Art. Buyer

Dom mediowy: ZenithOptimedia
Początek kampanii: 12.09.2008

Dołącz do dyskusji: Sanofi-Aventis: swobodny jeździec DNA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl