Santander Bank Polska apeluje - "Zaparkuj telefon" i skup się na drodze
Ruszyła kampania "#Zaparkuj telefon i jedź" Santander Bank Polska. Akcja skupia się na problemie nagminnego korzystania z telefonów komórkowych za kierownicą. Ma uświadomić kierowcom ryzyko wynikające z nadmiernego patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę w czasie prowadzenia auta.
Santander Bank Polska realizuje kampanię "Zaparkuj telefon i jedź" w ramach projektu edukacyjnego Jak Jeździsz (prowadzonego od 2015r.), którego ambasadorem jest kierowca wyścigowy Kuba Giermaziak.
– W ramach projektu Jak Jeździsz nieustająco obserwujemy to, co dzieje się na polskich drogach. Niestety - to ciągle wypadki dominują w doniesieniach medialnych. Od paru lat wśród przyczyn do nich prowadzących coraz częściej wymienia się korzystanie ze smartfonów. Postanowiliśmy zareagować i zatrzymać ten niechlubny trend – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor biura sponsoringu i projektów relacyjnych Santander Bank Polska.
W ramach kampanii w 124 stacjach radiowych emitowane są specjalne spoty, odwołujące się do emocji. Mają zmusić kierowców do refleksji i odłożenia smartfona przed wyruszeniem w drogę. Dodatkowo, na facebokowej stronie "Jak jeździsz" kilka razy w tygodniu pojawiają się merytoryczne porady związane z użytkowaniem samochodu i bezpieczną jazdą oraz aktualne informacje drogowe.
Kampanię zrealizowała agencja FCB Bridge4Fun, za obsługę mediową odpowiada Starcom. Za pomysł kreatywny i komunikację projektu "Jak Jeździsz" odpowiada agencja BSS Group
Dołącz do dyskusji: Santander Bank Polska apeluje - "Zaparkuj telefon" i skup się na drodze