Schmidt: rynek reklamy najgorsze ma za sobą
Zdaniem Erica Schmidta światowy rynek reklamy ma najgorsze czasy za sobą. Szef firmy Google wskazuje na sygnały świadczące o odbiciu od dna zarówno w USA jak i Europie.
Rozmawiając w Nowym Jorku z grupą dziennikarzy Schmidt poinformował, że przewidując poprawę jego firma zaczęła zwiększać zatrudnienie i przeznaczać coraz więcej środków na inwestycje.
"Najgorsze jest za nami. Wyraźnie widzimy przejawy powrotu do normy, nie tylko w USA, ale także w Europie" - stwierdził Schmidt.
Szef Google przyznał także, że po raz pierwszy internetowy gigant zauważył takie sygnały w maju i czerwcu tego roku, po okresie, w którym cięcia wydatków na reklamę obniżyły tempo wzrostu przychodu firmy i ceny reklam w jej wyszukiwarce.
źródło: CNN
Dołącz do dyskusji: Schmidt: rynek reklamy najgorsze ma za sobą