138 tys. widzów debiutu nowego reality-show „Seniora chatka dla 4-latka” w TV Puls
Premierę pierwszego odcinka nowego reality-show „Seniora chatka dla 4-latka” w TV Puls oglądało 138 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
W niedzielę, 12 marca br. o godz. 18.00 stacja TV Puls pokazała pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Seniora chatka dla 4-latka”. Średnia widownia emisji wyniosła 138 tys. osób. Przełożyło się to na 1,07 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę reality-show śledziło 705 tys. osób w grupie 4+.
„Seniora chatka dla 4-latka” to polska wersja „Old People’s Home for 4 Year Olds”, brytyjskiego cyklu dokumentalnego stworzonego w 2017 roku dla Channel 4. Dotychczas format został zrealizowany w 15 krajach, m.in. w Australii, Kanadzie, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Portugalii i Szwecji.
Widzowie programu mogą oglądać, jak mieszkańcy domu spokojnej starości codziennie przez okres kilku tygodni spędzają czas z dziećmi w wieku przedszkolnym. W trakcie trwania programu eksperci analizują postępy fizyczne i psychiczne starszych uczestników oraz rozwój małych bohaterów.
Polską wersję formatu dla Telewizji Puls realizuje Klima Media. Kolejne premierowe odcinki programu „Seniora chatka dla 4-latka” na antenie TV Puls będzie można oglądać w niedziele o godz. 18.00. Cykl będzie się składać z ośmiu godzinnych odcinków.
Udział TV Puls w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 2,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 138 tys. widzów debiutu nowego reality-show „Seniora chatka dla 4-latka” w TV Puls