Sensors PR uruchamia biuro prasowe Absolut Vodka
Sensors Public Relations uruchomiła internetowe biuro prasowe marki Absolut Vodka
W serwisie znajdują się bieżące i archiwalne informacje na temat realizowanych projektów komunikacyjnych, a także bogata galeria zdjęć. W galerii umieszczono m.in. zdjęcia prac polskich artystów współpracujących z Absolut, takich jak Mirosław Bałka, Marzena Nowak, Joanna Klimas, Teresa Murak, Katarzyna Szczotarska czy Arkadius. Są one dostępne po zalogowaniu.
Serwis został zaprojektowany zgodnie z globalnymi wytycznymi dotyczącymi wizualizacji marki w Internecie. Internetowe biuro prasowe Absolut Vodka jest zintegrowane z internetowym system komunikacji z mediami Sensors PR - MediaCenter.
Uruchomienie serwisu internetowego Absolut Vodka zbiegło się w czasie z zakończeniem prac nad agencyjnym biurem prasowym (MediaCenter) i sekcja ekstranetową (ProjectRoom).
MediaCenter zyskało nową szatę graficzną, nawigację i funkcjonalności. Każdy klient agencji otrzymuje teraz własna sekcję medialną w serwisie agencji, w której publikowane są informacje prasowe opatrzone logo korporacji czy produktu. Sekcje te podobnie jak w przypadku Absolut Vodka - mogą funkcjonować niezależnie, pod własną domeną.
ProjectRoom jest ekstranetem dla klientów agencji. Umieszczane są w nim wysokiej rozdzielczości pliki (raporty medialne ze skanami artykułów, projekty graficzne czy prezentacje multimedialne) do akceptacji. Każdy klient posiada własny login i hasło, które uprawnia do wejścia do serwisu. Sensors PR deklaruje dalszy rozwój produktów i usług związanych z public relations w Internecie, które - jak mówi Katarzyna Przewuska z Sensors PR - ´są niezbędne dla komunikacji w dzisiejszych czasach´.
Biuro prasowe Sensors PR wykonane jest w technologii netpr.pl, a szatę graficzną oraz serwis extranetowy wykonała agencja Next Generation Interactive.
Dołącz do dyskusji: Sensors PR uruchamia biuro prasowe Absolut Vodka