SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sensors PR uruchamia biuro prasowe Absolut Vodka

Sensors Public Relations uruchomiła internetowe biuro prasowe marki Absolut Vodka

W serwisie znajdują się bieżące i archiwalne informacje na temat realizowanych projektów komunikacyjnych, a także bogata galeria zdjęć. W galerii umieszczono m.in. zdjęcia prac polskich artystów współpracujących z Absolut, takich jak Mirosław Bałka, Marzena Nowak, Joanna Klimas, Teresa Murak, Katarzyna Szczotarska czy Arkadius. Są one dostępne po zalogowaniu.

Serwis został zaprojektowany zgodnie z globalnymi wytycznymi dotyczącymi wizualizacji marki w Internecie. Internetowe biuro prasowe Absolut Vodka jest zintegrowane z internetowym system komunikacji z mediami Sensors PR - MediaCenter.

Uruchomienie serwisu internetowego Absolut Vodka zbiegło się w czasie z zakończeniem prac nad agencyjnym biurem prasowym (MediaCenter) i sekcja ekstranetową (ProjectRoom).

MediaCenter zyskało nową szatę graficzną, nawigację i funkcjonalności. Każdy klient agencji otrzymuje teraz własna sekcję medialną w serwisie agencji, w której publikowane są informacje prasowe opatrzone logo korporacji czy produktu. Sekcje te podobnie jak w przypadku Absolut Vodka - mogą funkcjonować niezależnie, pod własną domeną.

ProjectRoom jest ekstranetem dla klientów agencji. Umieszczane są w nim wysokiej rozdzielczości pliki (raporty medialne ze skanami artykułów, projekty graficzne czy prezentacje multimedialne) do akceptacji. Każdy klient posiada własny login i hasło, które uprawnia do wejścia do serwisu. Sensors PR deklaruje dalszy rozwój produktów i usług związanych z public relations w Internecie, które - jak mówi Katarzyna Przewuska z Sensors PR - ´są niezbędne dla komunikacji w dzisiejszych czasach´.

Biuro prasowe Sensors PR wykonane jest w technologii netpr.pl, a szatę graficzną oraz serwis extranetowy wykonała agencja Next Generation Interactive.

Dołącz do dyskusji: Sensors PR uruchamia biuro prasowe Absolut Vodka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl