SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serial „O mnie się nie martw 4” zyskał 100 tys. widzów. Powstanie kolejny sezon

Czwarty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,86 mln osób, o 100 tys. widzów więcej niż drugą edycję serialu emitowaną wiosną ub.r. Produkcja dała Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,76 mln zł.

„O mnie się nie martw”, fot. tvp „O mnie się nie martw”, fot. tvp

Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 4” mogli oglądać w piątki o godz. 20.40, w okresie od 4 marca do 3 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, cała czwarta edycja serialu przyciągnęła średnio 1,86 mln widzów, co przełożyło się na 12,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów oraz 10,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Największą widownię zgromadził odcinek z 20 maja br., który przyciągnął przed ekrany 2,10 mln widzów.

Trzy topowe odcinki

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

20-05-2016

20:42:32

21:27:35

2 099 721

15,65%

04-03-2016

20:42:21

21:28:34

2 088 085

12,91%

18-03-2016

20:44:16

21:30:26

2 045 938

13,17%

Dla porównania, drugi sezon „O mnie się nie martw”, emitowany wiosną ub.r., oglądało średnio 1,76 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,01 proc. i 10,88 proc. udziału. Oznacza to, że serial zyskał 100 tys. widzów.

TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, który nadawał wówczas gł. „Taniec z Gwiazdami”, co dało mu 17,64 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 13,84 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP1 (gł. filmy fabularne; 9,79 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalsze miejsca zajęły: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

2 606 164

17,64%

724 073

13,11%

TVN

2 044 689

13,84%

1 273 657

23,06%

TVP2 - O mnie się nie martw 4

1 864 189

12,62%

588 728

10,66%

TVP1

1 446 007

9,79%

332 100

6,01%

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 4” wyniosły 5,76 mln zł. Dla porównania druga seria zarobiła z reklam 5,56 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Piąta edycja serialu trafi na antenę Dwójki jesienią br.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,15 proc.

Dołącz do dyskusji: Serial „O mnie się nie martw 4” zyskał 100 tys. widzów. Powstanie kolejny sezon

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MT
Serial słaby, wyniki słabiutkie. Choć na bezrybiu rak rybą.
0 0
odpowiedź
User
niania
Serial słaby, wyniki słabiutkie. Choć na bezrybiu rak rybą.


Słabiutki? W porównaniu z czym? Z MjakM czy z którąś turecką telenowelą? W równoległym czasie antenowym z Tańcem z gwiazdami i kinowym hitem w TVN?
0 0
odpowiedź
User
!!!
Cieszę się wyłącznie ze względu na Joasie Kulig, bo przecież nie Jacka Kurskiego...
0 0
odpowiedź