Serial „O mnie się nie martw” przegrał tylko z Polsatem. 6,2 mln zł z reklam
Trzeci sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 2,05 mln osób, o 80 tys. widzów mniej niż pierwszą edycję emitowaną rok temu. Produkcja dała Dwójce drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 6,16 mln zł.
Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 3” mogli oglądać w piątki o godz. 20.05, w okresie od 11 września do 4 grudnia br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, trzecia edycja serialu przyciągała średnio 2,05 mln widzów, co przełożyło się na 13,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów oraz 11,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Największą widownię zgromadził odcinek z 20 listopada, który przyciągnął przed ekrany 2,35 mln widzów.
Odcinek po odcinku
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
20-11-2015 | 20:10:15 | 2 350 519 | 14,61% |
04-12-2015 | 20:10:06 | 2 266 609 | 14,76% |
13-11-2015 | 20:10:06 | 2 202 905 | 13,52% |
Dla porównania, pierwszy sezon „O mnie się nie martw”, emitowany jesienią ub.r., oglądało średnio 2,13 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 13,64 proc. i 11,52 proc. udziału. Oznacza to, że serial stracił 80 tys. widzów.
TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, który nadawał wówczas gł. „Taniec z Gwiazdami”, co dało mu 18,13 proc. udziału. Trzeci był TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 10,63 proc.), zaś czwarte miejsce zajęła TVP1 (gł. „Pogoda” i „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy”; 10,09 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej TVP2 zajęła trzecie miejsce za TVN i Polsatem.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 2 835 365 | 18,13% | 15,26% |
TVP2 - O mnie się nie martw 3 | 2 048 076 | 13,10% | 11,53% |
TVN | 1 662 400 | 10,63% | 16,18% |
TVP1 | 1 577 244 | 10,09% | 7,01% |
Wpływy reklamowe z 13 wyemitowanych odcinków serialu wyniosły 6,16 mln zł. Dla porównania, premierowy sezon z reklam przyniósł 9,77 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dwójka poinformowała już, że zamierza pokazać czwartą edycję serialu. Powinna ona trafić na antenę wiosną przyszłego roku.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 8,86 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „O mnie się nie martw” przegrał tylko z Polsatem. 6,2 mln zł z reklam