„Show” z nowym layoutem i w większym formacie
Od lipca br. Wydawnictwo Bauer wprowadza zmiany w dwutygodniku „Show”. Pismo zyska nową szatą graficzną, lepszy papier, nieco większy rozmiar oraz większą objętość. Modyfikacje dotyczyć będą też zawartości magazynu.
W „Show” od numeru, który ukaże się 5 lipca br., pojawią się nowe rubryki: „Giełda Show” (notowania akcji w szołbiznesie) oraz korespondencje z Hollywood. W magazynie będzie też więcej historii z życia gwiazd. Pismo zwiększy objętość z ok. 90 stron do ok. 100 stron oraz format z 225x285 mm do 230x295 mm.
Zmianie ulegnie też layout dwutygodnika, a jego kolorystyka będzie bardziej stonowana. Logo „Show” pozostanie takie samo, ale inna będzie kompozycja okładki. Pismo będzie drukowane na lepszej jakości papierze o wyższej niż dotychczas gramaturze. Bez zmian pozostanie cena magazynu (1,99 zł) oraz jego nakład wynoszący zwykle ok. pół mln egz.
- Systematycznie udoskonalamy wszystkie nasze produkty, badania pozwalają nam na bieżąco poznawać preferencje i oczekiwania grupy docelowej – tak powód wprowadzenia zmian w tytule tłumaczy nam Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer.
„Show” po odświeżeniu będzie promowany poprzez spoty nadawane w TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN-ie. Kreację przygotowuje agencja Happy Hours, zaś za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.
W I kwartale br. rozpowszechnianie płatne razem „Show” wyniosło 405 389 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: „Show” z nowym layoutem i w większym formacie