Sigma Bis, Media Group i Euvic Media w przetargu kancelarii premiera
Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU), Euvic Media i Media Group złożyły oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup powierzchni reklamowej w prasie - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Budżet to 4 mln zł.
W odpowiedzi na przetarg KPRM na zakup powierzchni reklamowej w prasie wpłynęły cztery oferty. Złożyły je agencje: Sigma Bis (utworzona przez PKN Orlen i PZU), Euvic Media, Media Group i Mexad.
Oferta tej ostatniej została odrzucona, bo - jak podaje KPRM - została złożona błędnie.
Przedmiotem przetargu jest zakup przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez kancelarię premiera.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta do połowy grudnia br., albo do wyczerpania łącznego "maksymalnego wynagrodzenia", wynikającego z realizacji umowy.
Budżet podstawowy wynosi 2 mln zł brutto (z VAT). Jednak KPRM przewiduje możliwość skorzystania z tzw. Prawa opcji, w postaci zwiększenia kwoty na wynagrodzenie o dodatkowe 2 mln zł, czyli do maksymalnie 4 mln zł. Taka sytuacja może zaistnieć gdy kwota podstawowa przeznaczona na realizację zamówienia zostanie wyczerpana przed 15 grudnia, a KPRM uzna, że konieczne jest przeprowadzanie dodatkowych kampanii informacyjnych dotyczących programów rządowych.
W ostatnim czasie kancelaria premiera wybrała Sigmę Bis do realizacji jej kampanii w internecie.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis, Media Group i Euvic Media w przetargu kancelarii premiera