Sigma Bis, Stroer Media i Media Group w przetargu kancelarii Premiera
Sigma Bis, Stroer Media i Media Group złożyły oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na dostawcę nośników outdoorowych do zaplanowanych przez nią kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi 2 mln zł.
Każda kampania będzie obejmować zakup powierzchni reklamowych na takich nośnikach jak: billboardy, citylighty, murale, siatki wielkoformatowe i digital outdoor.
Oferty w przetargu złożyły: Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU), Stroer Media i Media Group.
Wybrana firma będzie pracować dla kancelarii premiera do końca br. Budżet wynosi 2 mln zł.
W ostatnim czasie kancelaria premiera rozstrzygnęła przetargi na: obsługę mediową jej kampanii w prasie (wygrała Sigma Bis), promocję portalu dane.gov.pl (wygrała Euvic Media), promocję szczytu cyfrowego ONZ (wygrała Eskadra), działania reklamowe, w tym promocję Polskiego Ładu (wygrała Sigma Bis), na kampanię temat potencjału cyfrowych zasobów kultury i nauki oraz korzyści z ich (też wygrała Sigma Bis).
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis, Stroer Media i Media Group w przetargu kancelarii Premiera