SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Skazana”, „Pati” i „Kuba Wojewódzki” hitami Player.pl w tym roku

W 2023 roku najchętniej oglądanymi produkcjami w Player.pl były takie produkcje, jak „Skazana”, „Pati” i „Kuba Wojewódzki”. Z kolei w ramach wypożyczalni Playera największą popularnością cieszyły się filmy „Top Gun: Maverick” i „Barbie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Agata Kulesza i Adam Woronowicz w serialu „Skazana 3”; fot. Player.pl Agata Kulesza i Adam Woronowicz w serialu „Skazana 3”; fot. Player.pl

Najchętniej oglądaną produkcją w Player.pl pod względem średniej liczby odsłon na jeden odcinek w okresie od 1 stycznia do 20 grudnia 2023 roku był serial „Skazana”, będący oryginalną produkcją serwisu. Biuro prasowe nie podaje danych liczbowych dotyczących wielkosci widowni topowych produkcji.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugiej pozycji znalazł się serial „Pati”. Kolejne dwie lokaty należały do cotygodniowych programów TVN (nie będących produkcjami Player Original): „Kuba Wojewódzki” i „Top model”. Czołową piątkę uzupełnia film „Listy do M. 5”.

W klasyfikacji seriali wszystkie pozycje w top 5 zajęły tytuły Player Original. Pierwsze dwa miejsca - podobnie jak w ogólnym rankingu - przypadły „Skazanej” i „Pati”.

Na trzeciej lokacie sklasyfikowana została produkcja „Lipowo. Zmowa milczenia”, a czołową piątkę uzupełniają: „Mój agent” i „Szadź”.

„Kuba Wojewódzki” hitem wśród programów

Pierwsze miejsce w rankingu programów zajął talk-show „Kuba Wojewódzki”. Na drugim miejscu uplasował się reality-show „Top model”, a podium uzupełniają „Kuchenne rewolucje”. W czołowej piatce znajazły się jeszcze: „Azja Express” i „Ślub od pierwszego wejrzenia”.

Wśród filmów liderem były „Listy do M. 5”. Następnie uplasowały się takie produkcje, jak: „Johnny”, „Niebezpieczni dżeltelmeni”, „Listy do M. 4” i „Teściowie”.

Z kolei wśród filmów dostępnych w ramach płatnego pakietu Wypożyczalnia Playera na pierwszym miejscu znalazł się „Top Gun: Maverick”. Druga lokata należała do „Barbie”, a podium uzupełnia „After 4. Bez siebie nie przetrwamy”. Czwartą pozycję zajął film „After. Ocal mnie”, a piątą - „John Wick 4”.

Według badania Mediapanel w listopadzie br. serwis Player.pl miał 2,96 mln użytkowników, którzy na platformie spędzili średnio 2 godziny, 55 minut i 55 sekund.

Dołącz do dyskusji: „Skazana”, „Pati” i „Kuba Wojewódzki” hitami Player.pl w tym roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jakość
Atrakcyjność serwisu znacznie spadła po podwyżkach cen.

Wątpliwości budzi też od lat niska jakość aplikacji jak i słaba jakość techniczna filmów (poniżej standardów do jakich przyzwyczaiły nas zagraniczne serwisy VOD typu Netflix, HBO Max czy Disney+ -> 4K, HDR DolbyVision, Dolby Atmos). Dlaczego ten sam zagraniczny film w Playerze wygląda gorzej niż w innych serwisach? Jakość kanałów telewizyjnych na żywo w ich streamingu też jest gorsza niż z DVB-T czy kablówki.
0 0
odpowiedź