Radio Poznań ma nowego szefa sprzedaży
Sławomir Mokrzycki został dyrektorem ds. promocji i sprzedaży regionalnej rozgłośni Polskiego Radia Poznań w Poznaniu. Zastąpił Dorotę Nowocień.
- W trakcie mojej kariery koncentrowałem się na realizacji celów biznesowych, skutecznym zarządzaniu oraz sprzedaży, co pozwoliło mi osiągnąć znaczące wyniki w projektach, które prowadziłem. Wierzę, że siła marki Radia Poznań jako medium publicznego polega na budowaniu zaufania i relacji z odbiorcami, a każdy projekt powinien mieć na celu nie tylko zysk, ale także wywoływanie pozytywnych emocji i społeczne angażowanie ludz - mówi Sławomir Mokrzycki.
Sławomir Mokrzycki przez 17 lat był związany z Grupą ZPR, gdzie w latach 2018-2024 zarządzał regionem Wielkopolskim. W latach 2006-2007 był konsultantem ds. sprzedaży w Wydawnictwie Steinborn. Wcześniej zdobywał doświadczenie jako doradca klienta w takich firmach, jak Apart, VRG,
Dołącz do dyskusji: Radio Poznań ma nowego szefa sprzedaży