Sony Ericsson zachęca do konkursowego przekraczania granic
Sony Ericsson rozpoczął internetowy konkurs "Przekraczanie granic". Rywalizacja, w której mogą brać udział sprzedawcy detaliczni z branży telefonii komórkowej, polega na wypełnianiu wirtualnych zadań związanych z podróżą.
Konkurs "Przekraczanie granic" prowadzony jest przez Sony Ericsson w uruchomionym pod adresem www.sonyericsson.com/insider miniserwisie zawierającym informacje o produktach tej firmy. Do końca listopada sprzedawcy detaliczni z branży telefonii komórkowej mogą zarejestrować się w tej witrynie, żeby od 1 grudnia rozpocząć wirtualną rywalizację. W każdym z 29 dni trwania konkursu na jego uczestników czekają interaktywne wyzwania związane z podróżą, np. zaprojektowanie przy użyciu innowacyjnego wzornictwa samochodu maksymalnie dostosowanego do potrzeb odbiorcy. Rywalizację, w której główną nagrodą jest podróż do Maroka i Marrakeszu, Sony Ericsson organizuje już po raz drugi, żeby pokazać swoje zaangażowanie w społeczność sprzedawców detalicznych.
Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson zachęca do konkursowego przekraczania granic