Sony liczy na dobrą sprzedaż telewizorów LCD
Pomimo że sprzedaż telewizorów LCD rośnie w bardzio szybkim tempie, firma Sony zamierza zanotować jeszcze szybszy wzrost od całego rynku.
Przemawiając w trakcie targów Finetech Japan 2008, szef oddziału Sony zajmującego się produkcją telewizorów Hiroshi Yoshioka zapowiedział, że jego firmie uda się to osiągnąć dzięki ogromnym inwestycjom i technologicznemu zróżnicowaniu oferty - informuje serwis DigiTimes.
Według Yoshioki, w bieżącym roku na całym świecie zostanie sprzedanych 108 milionów telewizorów LCD, z czego 42 miliony będą stanowić odbiorniki o przekątnej ekranu co najmniej 37 cali. W latach 2009 i 2010 cały rynek ma zanotować wzrost odpowiednio do 126 i 140 milionów, z czego telewizory 37-calowe i większe odpowiednio do 52 i 61 milionów urządzeń.
Ile z tego telewizyjnego tortu chce zgarnąć Sony? W ubiegłym roku japoński producent sprzedał 10 milionów odbiorników LCD. Yoshioka prognozuje, że w roku bieżącym liczba ta wzrośnie do 15-20 milionów telewizorów.
źródło: DigiTimes
Dołącz do dyskusji: Sony liczy na dobrą sprzedaż telewizorów LCD