Spada sprzedaż magazynów dla panów. „Men’s Health” najchętniej kupowany
W maju 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn umocnił się „Men’s Health”, który zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w maju 2014 roku wyniosła 50 529 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 2,60 proc.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 22,41 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 37 605 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 33,28 proc. do 27 801 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem spadła o 15,76 proc. do 24 372 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 21 932 egz., po spadku o 17,75 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) zmniejszył się o 19,82 proc. do poziomu 12 036 egz.
Wirtualnemedia.pl | maj | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 470 | 50 529 | 50 529 | 98 000 | 51 879 | 51 879 |
Playboy | 69 340 | 37 605 | 37 605 | 75 000 | 48 466 | 48 466 |
CKM | 60 001 | 27 801 | 27 801 | 75 000 | 41 670 | 41 670 |
Logo | 60 810 | 26 416 | 24 372 | 63 000 | 29 009 | 28 932 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 45 996 | 23 930 | 21 932 | 51 999 | 29 264 | 26 664 |
Sukces | 23 732 | 13 221 | 12 036 | 29 830 | 15 680 | 15 012 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku najwięcej zyskało „Logo” (jego sprzedaż ogółem wzrosła o 5,47 proc.), zaś najwięcej stracił „Men's Health” (16,56 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 470 | 50 529 | 50 529 | 98 431 | 60 554 | 60 554 |
Playboy | 69 340 | 37 605 | 37 605 | 70 000 | 36 993 | 36 923 |
CKM | 60 001 | 27 801 | 27 801 | 60 000 | 28 996 | 28 996 |
Logo | 60 810 | 26 416 | 24 372 | 62 300 | 24 826 | 23 109 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 45 996 | 23 930 | 21 932 | 42 245 | 24 328 | 22 329 |
Sukces | 23 732 | 13 221 | 12 036 | 23 684 | 12 664 | 12 479 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż magazynów dla panów. „Men’s Health” najchętniej kupowany