Spada sprzedaż pism młodzieżowych, „Bravo” liderem
W kwietniu 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera niezmiennie dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2013 roku wyniosła 154 569 egz. W porównaniu do kwietnia 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 11,52 proc.
Drugie miejsce należało do miesięcznika „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem zmalała o 19,09 proc. do 72 496 egz.
Na ostatniej lokacie podium znalazł się również wydawany przez Wydawnictwo Bauer „Bravo Girl”, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 28,30 proc. do poziomu 57 713 egz.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
154 569 |
174 686 |
Fun Club |
72 496 |
89 605 |
Bravo Girl |
57 713 |
80 489 |
Twist |
55 534 |
73 532 |
W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 6,46 proc.) pochwalić się mógł „Fun Club”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Twist” (Wydawnictwo Bauer) - było to 21,47 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
154 569 |
149 371 |
Fun Club |
72 496 |
68 094 |
Bravo Girl |
57 713 |
59 565 |
Twist |
55 534 |
70 716 |
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism młodzieżowych, „Bravo” liderem