„Speed up your business!” - Brother promuje drukarki
Pod hasłem „Speed up your business!” ruszyła kampania promocyjna monochromatycznych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek firmy Brother. Działania przygotowane przez Zenith Optimedia obejmują prasę, internet oraz materiały POS.
Celem kampanii jest budowanie świadomości marki Brother w Polsce oraz dotarcie do osób decydujących o zakupie urządzeń drukujących w małych i średnich przedsiębiorstwach.
Podstawowymi elementami kampanii są całostronicowe reklamy w magazynach IT („CRN”, „PC World”, „PC Format”, „Chip” i „Komputer Świat”). Stworzona została też specjalna strona internetowa, prezentująca urządzenia firmy Brother.
Poza tym działania w internecie opierają się o banery na portalach poświęconych IT i biznesowych, a także w mobilnych wersjach portali ogólnoinformacyjnych oraz w Google. Prowadzony będzie również mailing do użytkowników portali IT oraz serwisów biznesowych. Uzupełnieniem tych działań są materiały POS, wystawione w punktach sprzedaży.
Kampanią przygotował i zaplanował Zenith Optimedia. Działania promocyjne potrwają do końca listopada br.
Dołącz do dyskusji: „Speed up your business!” - Brother promuje drukarki