Sprzedaż miesięczników podróżniczych: „National Geographic Polska” liderem, stracił „Voyage”
Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych w marcu br. był “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował magazyn “ Podróże”, a stracił tylko „Voyage”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) w marcu br. wyniosła 48 515 egz. i była o 0,64 proc. wyższa niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J siostrzany “NG Traveler”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 27 966 egz. i była o 6,99 proc. wyższa niż rok wcześniej.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik “Voyage” (Marquard Media Polska). W marcu br. sprzedał się on w liczbie 11 805 egz. po spadku aż o 23,73 proc. To jedyny tytuł, który stracił w zestawieniu.
Największy wzrost zanotował magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 19,29 proc. do 10 446 egz.
Wirtualnemedia.pl | marzec | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
National Geographic Edycja Polska | 48515 | 48205 |
NG Traveler | 27966 | 26139 |
Voyage - Magazyn o Podróżach | 11805 | 15477 |
Podróże - Magazyn Turystyczny | 10446 | 8757 |
Jedyny wzrost sprzedaży w marcu br. względem lutego br., wynoszący 2,67 proc., zanotował magazyn „Podróże”. Najwięcej stracił natomiast “NG Traveler”(19,85 proc.).
Wirtualnemedia.pl | marzec | luty |
ZKDP | 2012 | |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
National Geographic Edycja Polska | 48515 | 50945 |
NG Traveler | 27966 | 34893 |
Voyage - Magazyn o Podróżach | 11805 | 12913 |
Podróże - Magazyn Turystyczny | 10446 | 10174 |
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż miesięczników podróżniczych: „National Geographic Polska” liderem, stracił „Voyage”