SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż pism młodzieżowych spadła w ciągu roku o 55 proc.

W listopadzie 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 36 155 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 51,71 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 60,34 proc. do poziomu 18 854 egz.

Na ostatnią lokatę podium (z miejsca czwartego) awansował, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”. Jego wynik zmalał jednak o 48,48 proc. do 16 225 egz.

Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała w ciągu roku o 59,03 proc. i wyniosła 14 806 egz.

Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w listopadzie 2015 roku sprzedały się w liczbie 86 040 egz., o 54,73 proc. mniej, niż w listopadzie 2014 roku.

ZKDP

listopad

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

102 428

36 155

36 155

149 966

74 863

74 863

Fun Club

64 987

18 854

18 854

89 941

47 545

47 545

Twist

59 997

16 225

16 225

74 953

31 494

31 494

Bravo Girl

55 000

14 806

14 806

74 950

36 142

36 142

W listopadzie ub.r. w porównaniu do października ub.r. prawie wszystkie pisma młodzieżowe odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu straciło „Bravo” - było to 10,61 proc.

Jedyny wzrost, wynoszący 12,09 proc., odnotował „Fun Club”.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

102 428

36 155

36 155

114 915

40 447

40 447

Fun Club

64 987

18 854

18 854

74 987

16 821

16 821

Twist

59 997

16 225

16 225

69 990

17 493

17 493

Bravo Girl

55 000

14 806

14 806

54 996

14 657

14 657

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż pism młodzieżowych spadła w ciągu roku o 55 proc.

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zbyszu
A gdzie "Mały Gość Niedzielny"??? Sprzedaż na poziomie ponad 60.000 się nie zmieściła w tabelce?
0 0
odpowiedź
User
Ola908
http://pompejanska.rosemaria.pl/
0 0
odpowiedź
User
:D
A gdzie "Mały Gość Niedzielny"??? Sprzedaż na poziomie ponad 60.000 się nie zmieściła w tabelce?


No i gdzie MinistrantBoy i PentChurch?
0 0
odpowiedź