Sprzedaż pism wnętrzarskich w I półroczu 2014, liderem „Moje Mieszkanie”
W I półroczu br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”, z kolei najwięcej straciły „Cztery Kąty”.
Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (Murator) w I półroczu 2014 roku wyniosła 59 912 egz. W porównaniu do I półrocza 2013 roku zwiększyła się ona o 14,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. magazyn ten zajmował miejsce drugie.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z kolei na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 15,69 proc. do 57 790 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 42 370 egz., po spadku o 0,17 proc.
Z kolei najwięcej zyskało pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I półroczu br. zwiększył się bowiem o 23 proc. do 9 371 egz.
ZKDP |
I półrocze |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
97 571 |
60 434 |
59 912 |
92 533 |
52 390 |
52 388 |
Cztery Kąty |
102 217 |
58 187 |
57 790 |
123 502 |
68 606 |
68 547 |
M jak Mieszkanie |
91 980 |
42 457 |
42 370 |
94 672 |
42 485 |
42 444 |
Weranda |
43 311 |
25 474 |
25 474 |
43 000 |
27 994 |
27 994 |
Dobre Wnętrze |
36 743 |
16 124 |
13 621 |
37 082 |
16 743 |
14 668 |
Dom & Wnętrze |
32 500 |
12 636 |
9 371 |
30 167 |
15 091 |
7 619 |
W czerwcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkanie” (który wcześniej był drugi) w porównaniu do czerwca 2013 roku zwiększyła się o 21,56 proc. do 58 463 egz. - najbardziej w rankingu. Na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (51 961 egz.; spadek o 30,99 proc. - największy w zestawieniu), a trzecia lokata należała do „M jak Mieszkania” (37 641 egz.; - 10,85 proc.).
ZKDP |
czerwiec |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
102 339 |
58 463 |
58 463 |
92 400 |
48 092 |
48 092 |
Cztery Kąty |
103 000 |
52 361 |
51 961 |
130 000 |
75 355 |
75 299 |
M jak Mieszkanie |
92 000 |
37 726 |
37 641 |
93 000 |
42 257 |
42 224 |
Weranda |
43 000 |
26 068 |
26 068 |
43 200 |
27 970 |
27 970 |
Dobre Wnętrze |
36 905 |
15 236 |
13 139 |
37 440 |
15 216 |
13 103 |
Dom & Wnętrze |
28 500 |
10 933 |
7 428 |
28 000 |
14 693 |
7 163 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż pism wnętrzarskich w I półroczu 2014, liderem „Moje Mieszkanie”