SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż tygodników telewizyjnych spadła w I półroczu o 7,3 proc.

Wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały w I półroczu br. spadki sprzedaży poza pismem “Program TV”. Najwięcej straciły “Teleprogramy”. Suma średniej sprzedaży tytułów w całym segmencie była niższa niż rok wcześniej o 7,3 proc.

Liderem zestawienia pozostaje “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu br. wyniosła 1 039 372 egz., czyli o 5,6 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 441 789 egz. (spadek o 8,6 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 219 663 egz., notując spadek o 7,5 proc.

Najwięcej stracił natomiast ósmy i zarazem ostatni w rankingu tytuł “Teleprogramy” (Teleprogram). W pierwszych sześciu miesiącach br. miał on sprzedaż ogółem na poziomie 35 093 egz., czyli aż o 23 proc. niższą niż rok wcześniej.

Wzrost sprzedaży zanotował jedynie zajmujący szóste miejsce tygodnik “Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media), którego wynik sprzedażowy w I półroczu br. wzrósł względem I półrocza 2010 roku o 2,6 proc. do 117 115 egz.

ZKDP I półrocze
Tygodniki 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Tydzień 1 039 372 1 101 359
To & Owo 441 789 483 551
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 219 663 237 522
Tele Max 214 177 227 935
Super TV 205 036 227 284
Program TV 117 115 114 116
Imperium TV 100 691 121 088
Teleprogramy 35 093 45 569


W czerwcu br. kolejność tytułów była taka sama. Wynik liderującego “Tele Tygodnia” spadł poniżej 1 mln egz. - jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 966 309 egz. i była o 6,8 proc. niższa niż rok wcześniej.

Tak jak w I półroczu br. wzrost sprzedaży zanotował w czerwcu tygodnik “Program TV” (o 9,7 proc.). Natomiast największym spadkiem dotknięty został magazyn “Imperium TV” (Wydawnictwo Bauer; o 16,7 proc.). 

ZKDP czerwiec
Tygodniki 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Tydzień 966 309 1 036 477
To & Owo 414 953 457 562
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 200 305 223 083
Tele Max 200 039 209 512
Super TV 184 709 208 539
Program TV 113 709 103 627
Imperium TV 93 346 112 027
Teleprogramy 37 451 43 211


 

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż tygodników telewizyjnych spadła w I półroczu o 7,3 proc.

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dare
Na pohybel śmiciowej makulaturze. Jedynie czego żałować to tego, że powinno być 73 anie 7,3 proc. Jedyne pocieszenie to że koniec tych śmieci jest bliski. Po wproadzeniu telewizji cyfrowej ta śmieciowa makulatura będzie tylko dla idiotów.
20 12
odpowiedź
User
widz.
BARDZO NIE PODOBA MI SIĘ NOWA SZATA ..To & Owo...kupowałam To &Owo przez 23 lata i teraz przestałam.Jak wrócą do dawnej szaty ...zacznę kupować.To nie tylko moje zdanie,ale wielu wielu ludzi.
20 12
odpowiedź
User
łoł
Widz, musisz znać naprawdę " wielu wielu ludzi". Szacun chłopie.
0 0
odpowiedź