Starsi użytkownicy widzą więcej reklam w sieci
Starsi użytkownicy internetu widzą w sieci o wiele więcej reklam niż ich dzieci czy wnukowie.
Tak wynika z przeprowadzonego przez firmę Nielsen Online badania, które walczy z powszechnym przekonaniem, że młodsze pokolenie zakochane w serwisach społecznościowych i komunikatorach internetowych jest stale bombardowane banerami reklamowymi.
Okazuje się, że dzieci w wieku od 2 do 11 lat są narażone na najmniejszą liczbę reklam gdy odwiedzają przeznaczone dla nich strony - informuje serwis Media Life.
Również nastolatki (12 - 17 lat) widzą mniej reklam w porównaniu ze starszymi pokoleniami internautów, nawet pomimo tego, że stanowią oni największą grupę wiekową w serwisie społecznościowym MySpace.
Badanie Nielsen Online pokazuje, że im bardziej niszowa strona internetowa, przyciągająca mniejszą liczbą użytkowników, tym więcej jest na niej reklam. A ponieważ internauci w wieku 65 lat i więcej często kierują się na tego typu witryny, to są oni narażeni na największą liczbę reklam.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Starsi użytkownicy widzą więcej reklam w sieci