SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Startuje Frejm.pl – konkursowy serwis fotograficzny

Uruchomiono serwis społecznościowy Frejm.pl, w którym można zamieszczać swoje zdjęcia i głosować na fotografie innych użytkowników. Stronę wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Gdziekolwiek zmierzasz, bądź frejmy”.

Uruchomiony właśnie serwis społecznościowy Frejm.pl pozwala internautom tworzyć swoje profile i zamieszczać w nich zdjęcia. Fotografie można zgłaszać do konkursów, w których głosują na nie inni użytkownicy strony. Za te głosy oraz dodawanych przez siebie znajomych internauci otrzymują wirtualne punkty – Frejki, które można wymienić na punkty w kolejnych konkursach. Poszczególne głosowania trwają po trzy dni. W ciągu nadchodzącego roku planowane jest wprowadzenie na stronie możliwości dodawania treści wideo. Frejm.pl jest skierowany przede wszystkim do osób w wieku 16-27 lat.

Frejm.pl

Serwis przygotował 9-osobowy zespół ze spółki Frejm.pl i agencji Lizard Media. Witryna oprócz obecności w sieci reklamowej ARBOmedia i ofertach domów mediowych proponuje niestandardowe kampanie oparte na płatnych profilach i treściach product placement. Strona w ciągu roku ma zdobyć 250-300 tys. użytkowników. Uruchomieniu Frejm.pl towarzyszy dwutygodniowa kampania reklamowa pod hasłem „Gdziekolwiek zmierzasz, bądź frejmy”, która obejmuje internet (mailing, viral marketing) oraz BTL (wlepki, ulotki).

Dołącz do dyskusji: Startuje Frejm.pl – konkursowy serwis fotograficzny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl