SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Stop dyskryminacji przedsiębiorców” w kampanii Idea Banku

W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa Idea Banku. Akcję pod hasłem „Stop dyskryminacji przedsiębiorców” przygotowały firmy Lampa, MediaVest i Sales & More.

Szerokozasięgowa kampania Idea Banku będzie prowadzona od 17 lipca pod hasłem „Stop dyskryminacji przedsiębiorców”. - Dyskryminacja w obszarze społecznym to przede wszystkim postrzeganie przedsiębiorcy jako krętacza, który robi wszystko, żeby nie płacić podatków, unika wystawiania faktur czy odpowiedzialności za wykonaną pracę. Na własnej skórze doświadczyłem problemów, z jakimi muszą zmierzyć się osoby prowadzące własny biznes, dlatego postanowiłem zbudować bank, który poza świadczeniem typowych usług finansowych będzie pomagać w przełamywaniu tych barier - opisuje Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku. - W moim banku prowadzący działalność gospodarczą traktowani są w uprzywilejowany sposób i w wielu wypadkach dostają lepszą ofertę produktową niż klienci detaliczni - podkreśla.

>>> KNF: Getin może przejąć Allianz BP i Idea Bank 

W ramach kampanii przez pierwsze dwa tygodnie będzie promowany taki właśnie wizerunek Idea Banku. Potem pojawią się reklamy konkretnych produktów i usług banku, wśród których są m.in. darmowe konto firmowe, zarządzanie firmowymi finansami w rachunku bankowym, kredyty dla podmiotów rozpoczynających działalność gospodarczą oraz lokaty dla przedsiębiorców wyżej oprocentowane niż te dla osób fizycznych. Kampania będzie prowadzona do połowy września.

>>> Jarosław Augustyniak prezesem Idea Banku

Reklamy Idea Banku pojawią się w telewizji (kanały ogólnopolskie, m.in. TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat, i informacyjne), radiu (największe stacje) oraz internecie (główne portale i serwisy tematyczne). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lampa, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MediaVest (telewizja i radio) oraz Sales & More (internet).

Dołącz do dyskusji: „Stop dyskryminacji przedsiębiorców” w kampanii Idea Banku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dżu
jedna firma, jeden człowiek, jeden bank. Gdzieś już coś podobnego słyszałem, tylko po niemiecku. Ein Reich, ein Mensch, ein Fuhrer, jakoś tak. Ten, kto wymyślił ta kampanię to palant do kwadratu
odpowiedź