„Stop dyskryminacji przedsiębiorców” w kampanii Idea Banku
W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa Idea Banku. Akcję pod hasłem „Stop dyskryminacji przedsiębiorców” przygotowały firmy Lampa, MediaVest i Sales & More.
Szerokozasięgowa kampania Idea Banku będzie prowadzona od 17 lipca pod hasłem „Stop dyskryminacji przedsiębiorców”. - Dyskryminacja w obszarze społecznym to przede wszystkim postrzeganie przedsiębiorcy jako krętacza, który robi wszystko, żeby nie płacić podatków, unika wystawiania faktur czy odpowiedzialności za wykonaną pracę. Na własnej skórze doświadczyłem problemów, z jakimi muszą zmierzyć się osoby prowadzące własny biznes, dlatego postanowiłem zbudować bank, który poza świadczeniem typowych usług finansowych będzie pomagać w przełamywaniu tych barier - opisuje Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku. - W moim banku prowadzący działalność gospodarczą traktowani są w uprzywilejowany sposób i w wielu wypadkach dostają lepszą ofertę produktową niż klienci detaliczni - podkreśla.
>>> KNF: Getin może przejąć Allianz BP i Idea Bank
W ramach kampanii przez pierwsze dwa tygodnie będzie promowany taki właśnie wizerunek Idea Banku. Potem pojawią się reklamy konkretnych produktów i usług banku, wśród których są m.in. darmowe konto firmowe, zarządzanie firmowymi finansami w rachunku bankowym, kredyty dla podmiotów rozpoczynających działalność gospodarczą oraz lokaty dla przedsiębiorców wyżej oprocentowane niż te dla osób fizycznych. Kampania będzie prowadzona do połowy września.
>>> Jarosław Augustyniak prezesem Idea Banku
Reklamy Idea Banku pojawią się w telewizji (kanały ogólnopolskie, m.in. TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat, i informacyjne), radiu (największe stacje) oraz internecie (główne portale i serwisy tematyczne). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lampa, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MediaVest (telewizja i radio) oraz Sales & More (internet).
Dołącz do dyskusji: „Stop dyskryminacji przedsiębiorców” w kampanii Idea Banku