Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji ekspresowo wybiera agencję do kampanii „Wybory bez barier”
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji zaprosiło agencje do składania ofert na kompleksową obsługę kampanii pod hasłem „Wybory bez barier”. Dało im na to sześć dni, wliczając w to weekend.
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji w piątek 18 września br. opublikowało na swojej stronie internetowej zapytanie ofertowe dotyczące planowanej kampanii „Wybory bez barier”. Do zadań zainteresowanych agencji należy przygotowanie kreacji, produkcja materiałów i zaplanowanie oraz emisja kampanii. Termin składania ofert mija 23 września br., a kampania ma ruszyć już z końcem miesiąca i potrwać do 24 października br.
Akcja ma obejmować internet, telewizję i radio. Jej celem jest zwiększenie uczestnictwa osób niepełnosprawnych w zbliżających się wyborach samorządowych. Skierowana jest przede wszystkim do tych osób, które dotychczas nie brały udziału w wyborach z powodu barier ograniczających dostęp do lokalu wyborczego i barier w komunikowaniu się ograniczających możliwości samodzielnego głosowania.
Na potrzeby kampanii mają powstać: telewizyjny spot reklamowy, w dwóch wersjach: 15- i 30-sekundowej, dwa spoty radiowe, bannery internetowe oraz strona Wyborybezbarier.org.pl.
Działania mają obejmować cztery główne ogólnopolskie stacje telewizyjne i ich kanały tematyczne, a także Radio ZET, RMF FM, RMF Maxxx, Program I Polskiego Radia oraz wybrane serwisy internetowe. Ma dotrzeć minimum do 15 mln osób.
Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji ekspresowo wybiera agencję do kampanii „Wybory bez barier”