SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces Citrix Online

Citrix Online podwaja liczbę klientów biznesowych, korzystających z łatwego w zarządzaniu dostępu do desktopów, zdalnej obsługi i współpracy online

Rozwój zdalnych i mobilnych technologii komputerowych przyczynił się do zwiększenia zapotrzebowania na łatwe do wdrożenia, niezawodne oraz niedrogie, proste w zarządzaniu usługi Citrix Online, oddziału firmy Citrix Systems, Inc. (Nasdaq: CTXS). W ciągu roku dwukrotnie wzrosła liczba klientów biznesowych, którzy korzystają z bezpiecznego pakietu usług na żądanie, takich jak: zdalny dostęp do desktopu Citrix® GoToMyPC® Corporate oraz Pro, spotkania i współpraca online Citrix GoToMeeting™ Corporate czy zdalna obsługa techniczna oraz wsparcie IT/helpdesk Citrix GoToAssist™.

"Wzrost liczby wdrożeń rozwiązań Citrix u nowych i dotychczasowych klientów jest wynikiem naszych dążeń, których celem jest zapewnienie bezpiecznego dostępu z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie do zasobów przedsiębiorstwa na żądanie," powiedział Brett Caine, Prezes Citrix Online. "Rozwiązania Citrix Online pomagają maksymalnie wykorzystać potencjał pracowników."

Dzięki łatwym w zarządzaniu usługom Citrix Online przedsiębiorstwa mogą bezpiecznie wdrażać infrastrukturę sieciową bez konieczności inwestowania w kosztowny sprzęt, przeprowadzania dodatkowych instalacji i szkoleń. Zwiększone bezpieczeństwo, wyjątkowa łatwość użycia oraz przewidywalny system opłat za subskrypcję - te czynniki sprawiają, że rozwiązania Citrix Online cieszą się sporą popularnością, zarówno wśród małych, średnich firm, jak i przedsiębiorstw z listy Fortune 1000.
GoToMyPC Corporate, rozwiązanie umożliwiające niezawodnego zarządzania i kontrolę administracyjną, jest wykorzystywane przez 2300 klientów korporacyjnych, a ponad 4700 małych firm stosuje Citrix GoToMyPC Pro. Firmy na całym świecie przeprowadzają co miesiąc ponad 500000 sesji na żądanie z wykorzystaniem Citrix GoToAssist.

"W Stanach Zjednoczonych mamy obecnie ponad 100 milionów mobilnych pracowników, dla których zarządzalne usługi, oferowane przez  Citrix Online, są szansą na znaczne zwiększenie produktywności," powiedział Charles Kolodgy, Dyrektor Badawczy programu Security Products w firmie IDC. "Dzięki usprawnieniu bezpiecznego dostępu na żądanie, zdalni i mobilni pracownicy mogą korzystać z najistotniejszych informacji na żądanie."

Dołącz do dyskusji: Sukces Citrix Online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl