SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces "Tele Magazynu"

Największy w Polsce dodatek telewizyjny, odnotował 45 % wzrost, przychodów z reklamy w okresie I-IV 2004 w stosunku do okresu I-IV roku ubiegłego

Tele Magazyn ma najsilniejszą pozycję wśród dodatków telewizyjnych do dzienników, zarówno pod względem czytelnictwa jak i nakładu.

Tytuł 2003 I-IV  2004 I-IV I-IV 2004 do I-IV 2003
TELE MAGAZYN 7 266 793 10 534 786 45%
TELE PROGRAM 6 519 192 9 007 579 38%
TELE TYDZIEŃ 12 098 900 16 199 760 34%
GAZETA TELEWIZYJNA 6 853 850 6 695 800 -2%
źródło: Agora Monitoring.

Ukazuje się w 14 dziennikach regionalnych (także w 17 tygodnikach) i obejmuje swoim zasięgiem 12 województw.

Silna pozycja Tele Magazynu w tym segmencie rynku prasy została dostrzeżona przez reklamodawców.

Dołącz do dyskusji: Sukces "Tele Magazynu"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl