"Super Express" pozytywny
"Super Express" pozytywnie oceniony przez Czytelników
Zrealizowana wspólnie z telewizja TVN akcja "Przygarnij Kropka" została pozytywnie przyjęta przez czytelników dziennika i wzmocniła jego wizerunek.
W ramach ubiegłorocznej kampanii "Przygarnij Kropka" firma badawcza Target Group przeprowadziła badania wizerunku wszystkich partnerów uczestniczących w akcji. Takie badanie firma TV Miles, właściciel licencji i organizator kampanii Kropka, przeprowadza za każdym razem we wszystkich krajach, które przeprowadzały kampanię. Projekt polski zrealizowano dwuetapowo, przed rozpoczęciem (pre-test) oraz po zakończeniu akcji (post-test). W badaniu czytelnicy oceniali gazetę na siedmiu, istotnych z punktu widzenia wizerunku wymiarach : interaktywna, rozrywkowa, krok przed konkurencją, rodzinna, nowoczesna, jest dla mnie, troszczy się o czytelnika.
W badaniu post-testowym "Super Express" osiągnął wzrost ocen we wszystkich wymiarach, największy na wymiarze "rodzinna" (wzrost z 25% na 60%)i "jest dla mnie" (z 40% na 59%).
Post-test pokazał znaczną zmianę jakościową w postrzeganiu odbiorcy "Super Expressu", który po zrealizowanej kampanii jest oceniany jako lepiej wykształcony i dobrze zarabiający.
Akcja "Przygarnij Kropka" została zrealizowana w październiku ubiegłego roku przez TVN, Super Express, Shell, Kodak, Domestos i Ideę.
Dołącz do dyskusji: "Super Express" pozytywny