SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„SuperDzieciak” nie był hitem Polsatu. Show przegrało z konkurencją

Nowy talent-show Polsatu „SuperDzieciak” oglądało jesienią br. średnio 1,71 mln osób. Stacja w czasie emisji programu zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 21,4 mln zł. Na razie nie wiadomo, czy format będzie kontynuowany.

Program „SuperDzieciak” nadawany był na antenie Polsatu w okresie od 10 października do 21 listopada br. w soboty o godz. 20.05. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że oglądało go średnio 1,71 mln widzów, co przełożyło się na 10,74 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 9,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek formatu, który obejrzało 1,88 mln osób.

 

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

21-11-2015

1 880 627

11,85%

07-11-2015

1 815 352

11,26%

17-10-2015

1 809 371

11,59%

Polsat w trakcie emisji „SuperDzieciaka” zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był TVN, nadający wówczas „Mam talent!” i filmy fabularne, co dało tej stacji 17,47 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła Dwójka („The Voice of Poland”; 12,78 proc.), a trzecia była Jedynka („Komisarz Alex” i filmy; 11,89 proc.). W grupie komercyjnej Polsat był jednak trzeci przed TVP1.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN

2 774 002

17,47%

17,80%

TVP2

2 029 470

12,78%

15,00%

TVP1

1 887 969

11,89%

8,70%

Polsat - SuperDzieciak

1 706 039

10,74%

9,45%

Show wygrała 15-letnia wokalistka Zuzanna Rosa z Krakowa, która otrzymała 100 tys. złotych i złoty medal. Srebro i 50 tys. zł przypadło perkusiście Kubie Kowaliszynowi, a brąz gimnastyczce sportowej Natalii Kozioł, która otrzymała również 30 tys. złotych.

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, druga edycja „SuperDzieciaka” raczej nie pojawi się na antenie Polsatu wiosną przyszłego roku. Możliwe jednak, że program wróci do ramówki w kolejnym sezonie.

Talent-show „SuperDzieciak” oparty był na holenderskim formacie „SuperKids”. Uczestnikami programu były dzieci w wieku od 4 do 14 lat, utalentowane sportowo, artystycznie, tanecznie lub naukowo. Występy oceniało blisko stu ekspertów z różnych dziedzin oraz czteroosobowe jury.

W gronie jurorów zasiedli: Magdalena Stużyńska, Dawid Kwiatkowski, Roma Gąsiorowska i Dariusz Michalczewski, a show prowadzili: Katarzyna Ankudowicz i Wojciech „Łozo” Łozowski. Producentem wykonawczym była firma Jake Vision.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,88 proc.

Dołącz do dyskusji: „SuperDzieciak” nie był hitem Polsatu. Show przegrało z konkurencją

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja_to_ja
Od wielu lat telewizje nie wypuściły tak wiele jednosezonowców, co w 2015. I dotyczy to dosłownie wszystkich stacji.

Kontynuować z obiektywnych względów można jedynie serial o Ukrainkach, nic więcej.

Kryzys na rynku formatów? Może pora otworzyć się na polskie pomysły?
0 0
odpowiedź
User
Ssseerrr
Nie wiem na co liczył Polsat wprowadzając ten format pod dwa pędzące pociągi rozrywkowe TVN i TVP2. Taką amatorszczyznę da się wyjaßnić jedynie jakimś dealem
0 0
odpowiedź
User
yhym
Kilka dni temu zobaczylem w programie ze takie cos jest. A... i nazwa raczej slaba: "dzieciak"... serio???
0 0
odpowiedź