„Superwizjer” wygrał z konkurencją. 2,7 mln zł z reklam
Jesienny sezon programu interwencyjnego „Superwizjer” oglądało średnio 645 tys. osób. TVN w czasie emisji magazynu wygrał ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,74 mln zł.
Premierowe odcinki „Superwizjera” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 23.30, w okresie od 3 września do 10 grudnia br. Średnia oglądalność programu w tym okresie wyniosła 645 tys. osób, co zapewniło stacji 12,05 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
>>> „Magazyn Expressu Reporterów” liderem pasma
Największą widownię zgromadził odcinek „Superwizjera” wyemitowany 3 grudnia br. Przed telewizory przyciągnął on 868 tys. oglądających.
Data |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
2013-09-03 |
785 387 |
15,82% |
18,45% |
2013-09-10 |
606 785 |
12,32% |
13,47% |
2013-09-17 |
558 130 |
9,94% |
10,19% |
2013-09-24 |
339 376 |
6,67% |
7,32% |
2013-10-01 |
661 213 |
12,19% |
13,20% |
2013-10-08 |
634 402 |
13,09% |
14,78% |
2013-10-15 |
601 428 |
11,02% |
10,37% |
2013-10-22 |
607 806 |
11,64% |
13,97% |
2013-10-29 |
722 586 |
13,46% |
15,56% |
2013-11-05 |
499 078 |
9,18% |
10,01% |
2013-11-12 |
698 322 |
12,51% |
13,17% |
2013-11-19 |
592 086 |
10,60% |
10,63% |
2013-11-26 |
699 853 |
12,45% |
13,43% |
2013-12-03 |
867 782 |
15,58% |
15,20% |
2013-12-10 |
837 024 |
15,04% |
15,13% |
Średnio: |
644 611 |
12,05% |
12,93% |
W paśmie nadawania programu TVN był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne i serial „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, co przełożyło się na 10,11 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. dokumenty z cyklu „Świat bez fikcji”; 8,66 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy fabularne oraz „Ekstradycja”; 7,89 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN też był pierwszy, drugie miejsce zajął Polsat, ale trzecia była Jedynka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN - Superwizjer |
644 611 |
12,05% |
12,93% |
Polsat |
531 109 |
10,11% |
10,36% |
TVP2 |
455 048 |
8,66% |
6,18% |
TVP1 |
414 830 |
7,89% |
7,55% |
Wpływy reklamowe wokół „Superwizjera” w analizowanym okresie wyniosły 2,74 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Kolejne odcinki magazynu trafią na antenę TVN w marcu 2014 roku.
Dołącz do dyskusji: „Superwizjer” wygrał z konkurencją. 2,7 mln zł z reklam