SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Superwizjer” wygrał z konkurencją. 2,7 mln zł z reklam

Jesienny sezon programu interwencyjnego „Superwizjer” oglądało średnio 645 tys. osób. TVN w czasie emisji magazynu wygrał ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,74 mln zł.

Jolanta Konopka, foto: TVN / Damian Klamka / East News Jolanta Konopka, foto: TVN / Damian Klamka / East News

Premierowe odcinki „Superwizjera” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 23.30, w okresie od 3 września do 10 grudnia br. Średnia oglądalność programu w tym okresie wyniosła 645 tys. osób, co zapewniło stacji 12,05 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> „Magazyn Expressu Reporterów” liderem pasma

Największą widownię zgromadził odcinek „Superwizjera” wyemitowany 3 grudnia br. Przed telewizory przyciągnął on 868 tys. oglądających.

Data

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

2013-09-03

785 387

15,82%

18,45%

2013-09-10

606 785

12,32%

13,47%

2013-09-17

558 130

9,94%

10,19%

2013-09-24

339 376

6,67%

7,32%

2013-10-01

661 213

12,19%

13,20%

2013-10-08

634 402

13,09%

14,78%

2013-10-15

601 428

11,02%

10,37%

2013-10-22

607 806

11,64%

13,97%

2013-10-29

722 586

13,46%

15,56%

2013-11-05

499 078

9,18%

10,01%

2013-11-12

698 322

12,51%

13,17%

2013-11-19

592 086

10,60%

10,63%

2013-11-26

699 853

12,45%

13,43%

2013-12-03

867 782

15,58%

15,20%

2013-12-10

837 024

15,04%

15,13%

Średnio:

644 611

12,05%

12,93%


W paśmie nadawania programu TVN był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne i serial „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, co przełożyło się na 10,11 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. dokumenty z cyklu „Świat bez fikcji”; 8,66 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy fabularne oraz „Ekstradycja”; 7,89 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN też był pierwszy, drugie miejsce zajął Polsat, ale trzecia była Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Superwizjer

644 611

12,05%

12,93%

Polsat

531 109

10,11%

10,36%

TVP2

455 048

8,66%

6,18%

TVP1

414 830

7,89%

7,55%


Wpływy reklamowe wokół „Superwizjera” w analizowanym okresie wyniosły 2,74 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejne odcinki magazynu trafią na antenę TVN w marcu 2014 roku.

Dołącz do dyskusji: „Superwizjer” wygrał z konkurencją. 2,7 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aa
Ciekawy program.
0 0
odpowiedź
User
gosc
świetna prowadząca!, zdecydowanie za mało wykorzystana na antenie tvn
0 0
odpowiedź