“Świat Kobiety” bardziej poradniczy i droższy
Miesięcznik “Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) od wydania sierpniowego, które ukazało się 5 lipca br., ma więcej treści poradniczych i odświeżoną szatę graficzną. Wzrosła także cena pisma.
Jak podano w komunikacie, w warstwie merytorycznej magazyn zyskał jeszcze bardziej ekspercki i praktyczny charakter. Więcej jest porad, powiększono dział kulinarny i te poświęcone zdrowiu i urodzie. W zakresie szaty graficznej zmodyfikowano czcionki, wprowadzono nową kolorystykę poszczególnych działów oraz większą ilość apli i ramek.
Podniesiona została też cena podstawowej wersji “Świata Kobiety” z 1,99 zł do 2,20 zł. Tytuł do ceny 1,99 zł staniał w październiku ub.r., wcześniej kosztował 2,90 zł.
Sierpniowe wydanie magazynu liczy 156 stron. Ukazało się w nakładzie 590 tys. egz. (dotychczasowy średni nakład to 540 tys. egz.) i sprzedawane jest w trzech mutacjach: bez dodatku, z książeczką kulinarną „ 101 przepisów na łatwe i szybkie dania na lato" w cenie 4,99 zł oraz z płytą DVD z filmem „Coco Chanel" za 9,99 zł.
Odświeżeniu tytułu towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 7 i Puls), radiu (RMF FM) oraz w magazynach Wydawnictwa Bauer. Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Happy Hours, za zakup mediów odpowiadał MEC.
Sprzedaż ogółem “Świata Kobiety” w marcu br. wyniosła 410 372 egz. (dane ZKDP, zobacz więcej).
Dołącz do dyskusji: “Świat Kobiety” bardziej poradniczy i droższy