Świąteczna magia w kampanii Ceneo
Ruszyła świąteczna kampania serwisu e-commerce Ceneo. Jej główną bohaterką jest Zosia, która wystąpiła także w ubiegłorocznej odsłonie akcji. Działania przygotowała agencja ASAP&ASAP Communication.
Motywem przewodnim świątecznego klipu reklamowego Ceneo jest magia. Reklama (w wersjach 30 i 15 sekund) pokazuje widzom fabrykę prezentów i wyjaśnia tajemnicę udanych zakupów przy wsparciu reklamowanego serwisu. Tak jak w ubiegłym roku, w kampanii występuje postać rezolutnej Zosi.
- W spocie chcieliśmy też oddać atmosferę jaka panuje w naszym serwisie tuż przed świętami. To naprawdę radosny, ale i pracowity czas - wyjaśnia Dariusz Grabowski, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Ceneo.pl.
Kampania trwa od 5 listopada do 21 grudnia w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Spot można oglądać na oficjalnych profilach Ceneo.pl w serwisach YouTube i Facebook. W ramach akcji promocyjnej będą emitowane również billbordy sponsorskie.
Prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące. Zdjęcia były realizowane m.in. w Instytucie Elektrotechniki w Warszawie.
Za przygotowanie tegorocznej koncepcji i realizację świątecznej reklamy ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Świąteczna magia w kampanii Ceneo