1,47 mln widzów wiosennych odcinków programu „Szansa na sukces. Opole 2020”. TVP2 zdecydowanym liderem
Program „Szansa na sukces. Opole 2020” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1,47 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż rok temu. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska nadal była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,74 mln zł.
Widowisko „Szansa na sukces. Opole 2020” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 1 marca do 5 kwietnia i od 3 do 31 maja 2020 roku (program miał kilkutygodniową przerwę z powodu pandemii COVID-19). Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,47 mln osób, co przełożyło się na 12,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,01 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 1,66 mln oglądających, produkcja zgromadziła 22 marca.
Dla porównania, całą wiosenną edycję programu - zatytułowaną „Szansa na sukces. Opole 2019” (emisja w okresie od 7 kwietnia do 19 maja) - oglądało o 250 tys. widzów więcej - było to średnio 1,72 mln osób, co przełożyło się na 16,86 proc. udziału w 4+, 11,06 proc. w 16-49 oraz 12,18 proc. w 16-59.
TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Opole 2020” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 6,41 proc. Trzecia była TVP1 (5,76 proc.), a czwarty - TVN (5,13 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem, ale przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach była mniejsza.
Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2020” wyniosły 2,74 mln zł. Rok temu było to 3,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,47 mln widzów wiosennych odcinków programu „Szansa na sukces. Opole 2020”. TVP2 zdecydowanym liderem