„Szkło kontaktowe” ma lepsze wyniki od „W tyle wizji”. Obie audycje liderami w swoich pasmach
Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” od początku września br. śledzi średnio 604 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami średnio 504 tys. osób. Obie audycje są liderami oglądalności wśród stacji newsowych w swoich pasmach.
Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 2 września do 9 października 2019 roku wyniosła 604 tys. osób, co przełożyło się na 5,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
TVP Info niemal w tym samym paśmie (dokładnie w dni powszednie o 21.50) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. W okresie od 2 września do 9 października br. audycję tę oglądało średnio 504 tys. widzów, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 4,10 proc., 1,34 proc. oraz 2,02 proc.
Wyższe wyniki notowała dodatkowa część programu „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30 (również w dni powszednie). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 528 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 5,48 proc., 1,82 proc. i 2,85 proc.
Najpopularniejsze wydanie „Szkła kontaktowego” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 6 października br. - obejrzało je 788 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” największym zainteresowaniem cieszyło się 7 października br., kiedy to audycja ta miała 634 tys. oglądających.
Kanał TVN24 w czasie nadawania swojego magazynu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 4,83 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,86 proc.). Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN24 przegrywa z TVP Info.
Również TVP Info podczas emisji swojej audycji jest pierwszy, wygrywając walkę z TVN24 (4,08 proc.) i Polsat News (1 proc.). Również w grupach 16-49 i 16-59 kolejność stacji jest taka sama.
„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Twórcą audycji jest Grzegorz Miecugow, który zmarł 26 sierpnia 2017 roku po ciężkiej chorobie.
Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany od kwietnia 2016 roku. Komentuje on bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.
Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” ma lepsze wyniki od „W tyle wizji”. Obie audycje liderami w swoich pasmach